Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

homo

• 23 juli 2019
  • 6 reacties
  • 422 Bekeken

Badge
Hallo,ik ben een jongen van 12jaar en ben homo.Alleen niemand weet het en zou er graag over willen praten.En ben op zoek naar een vriendje.Ben ik te jong om een vriendje te hebben.En waar vind ik homo’s van mijn leeftijd.

6 reacties

Reputatie 5
hey

je kan naar de site jong en out.
daar kan je leuke jongens ontmoeten en er over praten.
wat je ook kan doen om met iemand er over te praten is uit de kast komen voor je vrienden 😉

maar ik zie nu dat je 12 bent dus je bent eigenlijk te jong voor het forum... hier kan je ook er over praten.

groetjes
blue
Badge

Hey

ik ben zelf 13 en ook homo

Hoi

Zoals Blue je aanraadde, zou je op Jong&Out terecht kunnen. In tegenstelling tot het forum van de Kindertelefoon heb je daar de mogelijkheid om contactgegevens uit te wisselen, en kan je er privégesprekken met andere leden aangaan. 

Als je toe bent aan een vriend, zou het geen kwaad kunnen om naar deze op zoek te gaan. Ga gerust na naar wat je op zoek bent in een relatie. Daarnaast zou je eventueel kunnen overwegen om bij familieleden en vrienden uit de kast te komen, waar je uiteraard de tijd die je nodig hebt voor mag nemen. 

Groetjes

Kenshin

Badge

Hoi

Ik ben 13 en bi 

Ik zoek ook verkering

Badge
Hallo,ik ben een jongen van 12jaar en ben homo.Alleen niemand weet het en zou er graag over willen praten.En ben op zoek naar een vriendje.Ben ik te jong om een vriendje te hebben.En waar vind ik homo’s van mijn leeftijd.

Ben je nog actief op dit forum?

Badge

Hey homo x 

ik wil zeggen dat als je problemen hebt je het me altijd kan zeggen (ookal ken je me niet ik sta voor iedereen klaar) twaalf is trouwens ook nog jong later kom je vast de perfecte man tegen 

Xxx anoniem privé

Reageer