Vraag

hoever durf je te gaan in een weddenschap

  • 10 August 2020
  • 13 reacties
  • 2084 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Hé boys. Soms krijg ik spontaan een gedachte over iets en dan moet ik het gelijk kwijt. Dus bij deze: hoever zou je gaan voor een weddenschap of zoiets als doen, durven of waarheid. Of een ander spel wat jullie bedacht hebben. Waar liggen je grenzen


13 reacties

Ligt eraan met wie ik het spe doe, als het met klasgenootjes is en we doen het gewoon voor de lol een beetje verhalen en is niet een bijzondere sfeer zou ik niet ver gaan,

maar op een camping met vrienden en waar het snachts wellicht iets te gezellig is zou ik wel ver gaan. 

Hey!

dat hangt er bij mij vanaf waar bij de ander de grenzen liggen (bijv in doen, durven of waarheid). Als de ander al niet durft om z’n sokken uit te doen, ga ik natuurlijk niet me helemaal uitkleden als dat moet. Ookal wil ik dat dan misschien wel. Dat is voor de ander heel raar misschien en voor mezelf awkward omdat die andere toch niks doet. Maar als we allebei gewoon doen wat de opdracht is (bijv trek je shirt uit of wissel met elkaars onderbroek ofzo) dan wil ik dat wel doen haha, vind k wel leuk. 
 

hangt dus vooral van de andere af eigg.

 

k hoop dat je er wat aan hebt!

Heyy

Ik denk als ik het met goeie vrienden speel dat ik wel redelijk ver wil gaan. Als de anderen ook meedoen is het toch alleen maar Fun!

Als het bv is doe je onderbroek 10 minuten in de vriezer en doe hem dan weer aan oke hoor.

Iets anders zoals echt strippen of zoiets extreems hangt ervan af met wie ik het speel.

Groetjs

Ligt eraan met wie ik speel, hoe beter de vrienden hoe verder ik ga. Wij hebben wel eens onderbroek verwisselt maar die van hem was veel groter was echt hilarisch

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk dat ik zelf ook wel best ver durf te gaan onder m’n beste vrienden.

ik zit trouwens nu op een naturistencamping bij de tent en zit wat onderuit gezakt op een stoel met m’n benen omhoog. Een jongen die een plek naast ons staat kijkt wel erg vaak naar me want hij ziet m’n hele onderkant en heeft vaak een stijve. Haha

Ik denk dat ik zelf ook wel best ver durf te gaan onder m’n beste vrienden.

ik zit trouwens nu op een naturistencamping bij de tent en zit wat onderuit gezakt op een stoel met m’n benen omhoog. Een jongen die een plek naast ons staat kijkt wel erg vaak naar me want hij ziet m’n hele onderkant en heeft vaak een stijve. Haha

hahaha, lekker.

 

ik zou denk ik wel redelijk ver gaan als me vrienden dit ook doen.

alleen als ik doen kies is het altijd: rol van een berg af, bel je crush ofzoiets.

groetjes

Ik wil best ver gaan. Maar het ligt er wel aan met wie. 

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil echt wel ver gaan zo lang het maar gezellig blijft!

Ik hou best van een grapje maar op seksueel gebied ga ik niet ver.  Ik vind dat toch echt iets wat ik doe met iemand die ik oprecht leuk vindt.  En gewoon 1 op 1

Reputatie 4
Badge +2

hangt er met zoals bij iedereen hier weet vandaag met wie, ik ben biseksueel maar niet biromantic maar vind dus super veel mensen in mijn klas knap van de 13 jongens in mijn klas vind ik er 7 knap en de gene die ik het meest knap vinden en met tig andere jongens en meiden zou ik wel pijpen/beffen enzo anaal alleen niet

Reputatie 6
Badge +3

Hé boys. Soms krijg ik spontaan een gedachte over iets en dan moet ik het gelijk kwijt. Dus bij deze: hoever zou je gaan voor een weddenschap of zoiets als doen, durven of waarheid. Of een ander spel wat jullie bedacht hebben. Waar liggen je grenzen

Als het met iemand is die ik vertrouw dan zou ik wel mijn kleren uit durven te doen(ff ter info ik ben 12)

Reputatie 7
Badge +5

Als het met iemand is die ik vertrouw dan zou ik wel mijn kleren uit durven te doen(ff ter info ik ben 12)

👍

Reputatie 4
Badge +3

Ik wil opzich wel ver gaan maar ligt eraan met wie.

Bijv. Toen ik met echt goeie vrienden was heb ik wel eens strippoker gespeeld maar toen de eerste die zijn onderbroek uit moest doen dat niet wou besloot de rest dat ook niet te doen.

Het gekste wat ik heb gedaan was met mn allerbeste vrienden toen we elkaars piemellengte vertelde aan elkaar. Toen zei een van de jongens dat ie best een grote had, toen zei ik wedden van niet en hij wedden van wel. Toen deden dare bij elkaar en lieten we aan elkaar zien en hij had niet gelogen.

Reageer