Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hoe zouden mijn vriendinnen reageren?

• 26 maart 2013
  • 4 reacties
  • 616 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een kleine vraag aan jullie.

ik ben een meisje van 13 en ik denk dat ik bi ben maar is het niet raar dat ik dat nu al weet? en ik wil het wel aan mijn vriendinnen en ouders enzo vertellen maar ik durf dat niet  heeft iemand enig ideeën hoe ik dat moet doen? En hoe mijn ouder en vriendinnen zouden  reageren? Help mij please

4 reacties

ik ben een meisje van 13 en ik denk dat ik bi ben maar is het niet raar dat ik dat nu al weet? en ik wil het wel aan mijn vriendinnen en ouders enzo vertellen maar ik durf dat niet heeft iemand enig ideeën hoe ik dat moet doen? En hoe mijn ouder en vriendinnen zouden reageren? Help mij please

Niet aan je ouders EN vriendinnen vertellen. Alleen aan je ouders. Ookal zijn het vriendinnen, meiden kunnen praten, en zometeen floept het eruit bij een van hun. Bij ouders gebeurt dat niet zomaar, die letten daarop. Vrienden enz. niet.
Hey,

Het zou best kunnen dat je dat nu al weet, maar het kan natuurlijk altijd nog veranderen, dat je bijv over een paar jaar toch echt alleen op meisjes valt, of juist alleen op jongens.
Als je het aan je vrienden verteld is het handig om te bij te zeggen dat dit niet inhoud dat je nu al je vriendinnen ineens wil zoenen ofzo, want daar zijn de meesten nog wel eens bang voor. Miss gaan ze jue dingen vragen maar meestal vatten je goede vrienden het ook gewoon goed op. Zorg gewoon dat de informatie niet bij verkeerde personen komt om pesten te voorkomen.
je ouders is iets moeilijk en ook de meest spannende stap. Als je het aan je ouders wil vertellen is het handig om eerst achter hun mening over homoseksualiteit te komen. Je ouders zullen in het begin zeker even moeten wennen maar als ze het accepteren komt alles goed

xoxo

ik ben een meisje van 13 en ik denk dat ik bi ben maar is het niet raar dat ik dat nu al weet? en ik wil het wel aan mijn vriendinnen en ouders enzo vertellen maar ik durf dat niet heeft iemand enig ideeën hoe ik dat moet doen? En hoe mijn ouder en vriendinnen zouden reageren? Help mij please

Niet aan je ouders EN vriendinnen vertellen. Alleen aan je ouders. Ookal zijn het vriendinnen, meiden kunnen praten, en zometeen floept het eruit bij een van hun. Bij ouders gebeurt dat niet zomaar, die letten daarop. Vrienden enz. niet.

Klopt met vrienden moet je echt heel voorzichtig zijn. Een vriend van mij is homo en had het aan een paar vrienden verteld en z kwamen the pesters er achter en is een jaar lang heel erg gepest...
Maar ouders kunnen soms ook heel erg reageren hoor, dus ook daar moet je voorzichtig in zijn.

ik ben een meisje van 13 en ik denk dat ik bi ben maar is het niet raar dat ik dat nu al weet? en ik wil het wel aan mijn vriendinnen en ouders enzo vertellen maar ik durf dat niet  heeft iemand enig ideeën hoe ik dat moet doen? En hoe mijn ouder en vriendinnen zouden  reageren? Help mij please

ik heb dus precies t zelfde probleem...   ;$
xo

Reageer