Vraag

Hoe werkt vingeren?

  • 31 May 2022
  • 3 reacties
  • 7924 Bekeken

Badge

heyy,

Ik ben een meisje en ik zat vroeger op een school waarin geloof een grote rol speelde. Seks was/is daar een taboe. Ik weet er nog weinig vanaf maar ik zou graag willen beginnen met vingeren omdat mijn nieuwe vriendinnen het er soms met elkaar over hebben en ze zeggen dat het geweldig voelt. heeft er iemand misschien tips over hoe het moet?


3 reacties

Badge

Heyy,

ik kan je helaas niet vertellen hoe het uit ervaring is (ik ben een jongen) maar ik wilde je wel even vertellen dat je het gewoon moet uitproberen. Het is voor iedereen anders en iedereen vind wat anders fijn. vooral niet schuldig voelen en gewoon ontdekken wat voor jou chill is.

 

veel succes :)

Reputatie 4
Badge +1

allereerst zou ik jezelf genoeg voorspel geven. zodat je in de mood komt het te doen.

 

en word niet gepusht door je vriendinnen het te doen, je moet het doen wanneer jij er klaar voor bent. 

en als je vanbinnnen nat genoeg bent. dan kan je met vingers proberen.

 

 

Grtzzz

Reputatie 2
Badge

Hey lisa,

Op mijn vroegere school had ik het zelfde probleem. 

 

Iedereen vind wat anders lekker. Het hoeft niet gelijk hup 2 vingers in je kut te zijn. De meeste vrouwen krijgen al gauw een orgasme door met de clitoris te spelen (dat kleine bobbeltje boven op je vagina. zo "klein" is het eigenlijk niet, want onder je huid is het ongeveer even groot als je hand) . Probeer zelf wat hier en daar en ontdek wat jij fijn vindt. 

Reageer