Vraag

Hoe weet ik of mijn zusje (13) masturbeerd?

  • 10 June 2018
  • 6 reacties
  • 2259 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben een jongen van 15 en masturbeer wel vaak. Ik weet dat ik zelf ben begonnen op een leeftijd van 13 jaar. Aangezien mijn zus nu 13 is weet ik niet of zij dat al doet. Ik vraag mij dit af zodat ik niet plots haar kamer binnen kom en haar een trauma geef ofzo.

Groetjess
Eenjongenvanhetinternet

6 reacties

Hi Eenjongenvaninternet,

je kunt het even tijdens het avondeten vragen. Nou ja, nu ik er nog even over nadenk is dat misschien niet zo'n goed idee :P

Als je wilt voorkomen dat je haar kamer binnen komt terwijl ze aan het masturberen is, kun je ook gwn even kloppen op haar kamerdeur voordat je naar binnen gaat.

Dan kan zij zoiets zeggen als "kom maar"

Ik weet wel dat onze zus het doet, maar ik weet niet hoe oud ze was toen ze begon, maar ja, is sws verschillend bij meisjes, denk ik, dus al zou ik het weten, dan heb je er nog niks aan.

Groetjes,
M&M's
Hey M&M's

Dat is een goed idee, hoezo heb ik daar zelf nog nooit aan gedacht ?. Dankjewel

Groetjes,
Een jongenvanhetinternet
Hi Eenjongenvaninternet,

bij mijn twinbroertje en mij (we slapen samen op een kamer) en ook bij onze andere broers en zus is het een beetje de regel: als de deur dicht is, klop je even en als de deur op een kiertje of helemaal open staat kun je gwn naar binnen lopen.

Papa en mama kloppen ook gewoon als onze deur dicht is.

Dat werkt en dan hoef je er ook niet echt naar te vragen bij je zus.

Iedereen weet wel dat we ons aftrekken, maar ja, ze hoeven het niet altijd te zien. Ons jongere broertje komt meestal via onze gezamenlijke badkamer (tussen onze 2 slaapkamers in) sws gewoon binnen lopen, maar daar zijn we ondertussen wel aan gewend.

We hebben niet alleen onze slaapkamerdeur dicht als we aan het aftrekken zijn, want anders gaan ze gelijk denken dat als de deur een keertje dicht is dat we sws aan het rukken zijn. Das dus een soort afleidingsmanier haha.

Misschien kun je zelf ook zoiets afspreken met je familie. Dan hoef je zelf ook niet bang te zijn als je aan het aftrekken bent dat er iemand anders binnen komt. Dan heb je iig nog even tijd om je piemel weer in je broek te stoppen en iets over je bobbel te leggen zoals een schoolboek ofzo ;)

Btw soms vergeten we onze deur goed dicht te doen en ja, dan is het wel eens mis gegaan, zeg maar :P

Veel plezier ermee.

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's

Trekken jullie samen af want je zegt de hele tijd " we " ?.

Goed idee maar ik weet niet hoe ik aan zo een gesprek begin. Toch bedankt voor het idee.

Groetjes,
Eenjongenvanhetinternet
Ik zou gewoon kloppen voortaan maar voor de rest niks aan haar vragen.
Hi Eenjongenvaninternet,

Je kunt zeggen dat je soms gewoon even rust wilt en dan bv. rustig muziek wilt luisteren of dat je niet gestoord wilt worden tijdens het huiswerk maken, want als er steeds zomaar iemand binnen loopt dan kun je je niet goed concentreren. Zoiets. Je kunt het misschien al sws met je zusje afspreken om bij elkaar te kloppen. Das al een begin.

Ik ken wel meer vrienden die de “klopregel” hebben en de meeste hebben het er nooit echt over gehad. Papa en mama weten ook wel dat jongens van onze leeftijd zich aftrekken en dat ongemakkelijke situaties zo voorkomen kunnen worden.

Je kunt ook gewoon een papiertje op je deur plakken met een grappige tekst “eerst kloppen, want dan kan ik net doen alsof ik aan mijn huiswerk bezig ben” of gewoon met “zonder kloppen, niet binnen”.

Onze oudere broer had gewoon een sticker met “verboden toegang” op zijn deur geplakt en wij hadden een tijdje zo’n ding van een hotel met “niet storen” op onze deurkruk hangen. Maar ja, nou klopt iedereen gewoon en dan hebben we dat ook niet meer op de deurkruk hangen.

Ik ben vaak met mijn twin en we doen dus van alles samen. We zijn toen we 13 waren een jaar lang samen, tegelijkertijd misbruikt door een aantal jongens en toen moesten we van die jongens met hun en ook met elkaar seksen. Met die jongens was niet echt fijn, dus ja. Misbruik is gelukkig gestopt. Twin en ik slapen op één kamer en ja, soms wil je gwn ff als je uit school komt ofzo en dan kunnen we niet altijd wachten tot we alleen zijn, zeg maar.

Groetjes,
M&M’s

Reageer