Vraag

Hoe voelt een vagina

  • 30 November 2018
  • 13 reacties
  • 22618 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Jongens kun jullie vertellen hoe de vagina voor jou aanvoelt? Hoe voelt het aan op je penis? Kun je beschrijven hoe het voelt als jij , je penis voor het eerst in vagina liet glijden ?

13 reacties

Heeft er iemand ervaring mee ?
Heeft er iemand ervaring mee ?
Hey Timotje,

Ik persoonlijk vind een vagina van binnen een beetje voelen als de binnenkant van je wang(een beetje geribbeld maar wel heel zacht en indeukbaar). Beter kan ik het niet uitleggen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Annoact.
Hoi Timotje,

Dit kan heel erg verschillen. Het ligt er aan hoe groot je penis aan maar het ligt ook aan het meisje. Sommige meisjes zijn van nature straker dan de andere. Zoals Annoact al het beschreven kan ik uit ervaring zeggen dat hij compleet gelijk heeft. Het voelt erg zacht en nat en sluit volledig om je penis heen. Ik hoop dat dit een beetje een duidelijk voorbeeld is!

Groetjuss
Het voelt zeer plesant lekker sappig moet niet te strak zijn en niet te losjes goede maat condoom kopen anders krijg je problemen verder veel suc6 met deze shit broeder 👌🏾👈🏾
Ik vind het nooit zo prettig omdat de kut vaak nog droog is in het begin. En het duurt lang voordat die nat wordt. En zolang de kut nat droog is voelt het stroef en onprettig en lukt klaarkomen niet bij mij
Badge
@Realman ik moet denk ik melde dat t niet nat worden van je chick aan jou ligt 😛. Misschien meer voorspel haha
Hoe je een kutje aan vloed is dan ook voor iedereen anders ? En voelen alle kutjes anders ? Dank jullie om het de delen met mij .
Het voelt hetzelfde als je je tong buigt en met je tong de onderkant van je mond aanraakt.
En het voelt voor jou lekkerder ?
Reputatie 5
Badge +4
Hey,

Ik ben daar ook heel. Nieuwsgierig naar
Badge
(quote verwijderd kindertelefoon)

Alsof je je vinger in warme tomatensaus steekt
Wie steekt er nu een vinger in warme tomatensaus ?
Ik ben zelf een meisje maar toen ik voor t eerst seks had zei mijn partner dat mijn vagina heel zacht en fluffy aanvoelde, ik ben daar heel trots op😉 als je een knap meisje heb (zoals mij volgens mijn partner😊) voelt hij dus heerlijk aan, ook wel een beetje nat! 😉

Ik hoop dat je mijn reactie nuttig vond!

Reageer