Vraag

Hoe voelt een orgasme?

  • 16 August 2022
  • 4 reacties
  • 576 Bekeken

Hoii, ik ben een meisje van 12 en masturbeer me best vaak. Ik vind dat altijd heel fijn, maar ik weet nooit wanneer ik een orgasme heb of heb gehad. Weer iemand precies hoe dit voelt of hoe je kan weten dat je een orgasme hebt. Want ik lees hier heel vaak dat dat heel fijn is, maar ik weet dus niet of ik dat dan ook heb of heb gehad??😉


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben een jongen dus bij mij weet je het best snel wanneer je klaar bent want dan komt er sperma uit maar mis is het gewoon handig om gewoon door te gaan tot je een fijn gevoel hebt en dan gewoon door gaan tot je niet meer kan.

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik ben ook een jongen maar k heb ook een vriendin en die zegt dat als je schokjes in je benen krijgt dat je dan bijna een orgasme gaat krijgen 

Heee, je voelt (bij mij dan) een soort tinteling ongeveer bij je baarmoeder en dat is dat je zeg maar bijna klaar gekomen bent, als je door blijft gaan voel je een soort van intense tinteling bij je vagina etc. Dat betekent meestal dat je een orgasme hebt gehad. Maar dit is niet bij iedereen zo.

Reputatie 7
Badge +7

Als je als meisje een orgasme krijgt (klaarkomt), trekken de spieren van je bekkenbodem samen. Die spieren zitten rondom je vagina en anus. Soms voel je dit ook bij je baarmoeder. Deze samentrekkingen geven een prettig en opwindend gevoel. Je lichaam kan schokken.

https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/klaarkomen-meisje (bron)

Reageer