hoe vinger je een meisje?? en wa vinde ze fijn??

  • 16 April 2012
  • 42 reacties
  • 63854 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik zit al lang te denke over hoe ik een meisje moet vingere...

wa vinde meide dan fijn?? 😳

42 reacties

update!!!

ondertussen is het me wel n beetje gelukt! 
ik mag onder haar bh en churt:D 

het rare... als ik aan haar borste zit en aan t zoenne ben dan lich ik half op haar en als ik dan bezig ben dan ademt ze n beetje diepper en met kuchjes.... ik weet nj precies... maar ja... wa kan da zijn?? 
eej man relaxt mijn vriendin wilt da echt niet ze zecht niet meer dan zoene en knuffelen enzo je weeet wel
ja snap ik... maar mijn vriendin zegt op da soort dingen nee
en als ik bv voor de grap mijn hand op haar ja... je weet wel leg,,, dan kijkt ze me gw opgewonde aan... dus ik snap het niet
deze reactie is verwijderd omdat deze in strijd is met de forumregels
als jullie dat willen ga dan smamen onder de douche en draai met je vinger rondjes om haar tepel daar word ze geil van ga dan de hele tijd met je vinger iets naar onder streel haar rond haar navel en ga dan nog meer naar onder als ze zecht dat je moet stoppen stop dan gewoon. begin eerst bj haar clit. en speel er een beetje mee daarna kan je naar haar vagi. toe gaan en maak rondjes of ga van boven naar beneden kijk maar wat ze fijner vind!
je zegt dat je wel onder haar shirt mag en zo probeer dan gwn langzaam samen op bed en dan rustig opbouwen begin met haar shirt leg haar hand op jou "dingetje" en ga dan langzaam met haar kleren aan naar haar kutje en ga rustiger aan eronder en vraag of ze het echt wilt
je stopt een banaan in haar vagina, dat vinden ze wel fijn
erm als jer er niks over weet zeg dan gewoon helemaal niets.
ik vind het fijn als je het eerst zachtjes doet en dan als het meisje het aangeeft dat je harder moet moet je harder met je vinger op en neer
Meisjes vinden het niet fijn als je er meteen boven op gaat. Ze hebben meestal ook liever een heel voorspel. Zoen haar, streel haar, zeg lieve zachte dingetjes. En kleed haar langzaam uit. Zorg daarna dat ze opgewonde raakt. Kust haar overal en blijf haar strelen. Lef de buitenste schaamlippen tussen je vingers en maseer haar. Zo masseer je haar clitoris ook mee en raakt ze opgewonde. Zodra ze een beetje nat is moet je dat over haar hele vagina verspreiden. Speel met haar clitois. Draai rondje, wrijf zachtjes en heel hard. Kijk wat zij fijn vind en ga daarna langzaam met 2 vingers in haar vagina.maar vergeet niet ondertussen haar clitoris te blijven strelen!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
ga tijdens het zoenen een beetje onder haar shirt en duw haar dan op je bed. ga een beetje droogneuken en tongen.
en wrijf over haar been steeds dichterbij wacht haar reactie af kijk haar heel vriendenlijk/vragend aan en als ze het nog niet snapt zeg je alleen als jij ook wil? en als ze ja zegt doe je haar broek uit en ga je verder bij mijn vorige reactie



dat vind ik persoonlijk heel lekker
over clitoris wrijven
Lik haar klit. Veel succes en plezier
xxx
gwn iets doen!!!
Of vraag het aan de Avondploeg op Slam!FM.
Die geven je goede tips!!!!!!!!
Veel scs
Badge

Hey! Begin eerst met zoenen en strelen! Daarna zou ik beginnen met clitoris en daarna vinger dr in

Reputatie 4
Badge +3

Ik zag hier iemand praten over een banaan naar binnen brengen

 

DOE DAT NIET

 

Ik zag hier iemand praten over een banaan naar binnen brengen

 

DOE DAT NIET

 

Da is idd geen goed idee. 

Reageer