Beantwoord

Hoe vind ik een meisje die met mij sex wil?

  • 7 January 2020
  • 9 reacties
  • 4749 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoe vind ik een meisje die seks met mij wil?

Ik probeer het al om er een te vinden o.a. via omegle.

 

Ik ben 13 maar ik zit al vroeg in de puberteit en ik ben er echt klaar voor dat weet ik zeker!

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 January 2020, 14:46

Bekijk origineel

9 reacties

Heyo,

Hoe ga je een meisje vinden voor seks. Nou ik ken toevallig een manier, maar daar moet je 18+ voor zijn. Balen, en het kost geld. Dus dat gaat al niet door.

Dus de enige manier dat jij een meisje vind is door te wachten, of er op uit te gaan. Als je met vrienden gaat stappen, misschien kom je daar wel een leuk meisje tegen met wie je een relatie kan krijgen. Of je moet echt opzoek gaan naar een meisje die jouw leeftijd heeft die voor 1 keer seks wilt. Succes daarmee..

 

Hoe de normale manier gaat.

  1. Vind een meisje of jongen die je leuk vind.
  2. Probeer deze persoon beter te leren kennen.
  3. Voelen jullie beiden dat er een klik is? Dan kan je een relatie beginnen.
  4. Jullie zijn zo verliefd op elkaar, jullie gaan samen ontdekken wat wel of niet fijn is.
  5. Jullie gaan een stapje verder, en proberen iets spannends te doen. Hoe ging dat? Was het fijn voor jullie beiden?
  6.  Voorbereiding op Seks. Als je dat belangrijk vind. Belangrijkste daarvan is of jullie er beiden klaar voor zijn. Dus niet alleen jij, maar zij ook.
  7.  Inkopen voor de seks. Ja je wilt natuurlijk wel veilig seks hebben. dus dat betekent het kopen van condooms en/ of de pil. Je wilt namelijk niet bij stap 10 komen; " Voorbereiden op vaderschap'’.
  8. De seks. Och je hebt hier zolang opgewacht en vandaag is dan de dag eindelijk! Vraag elkaar nog 1keer of jullie er beiden klaar voor zijn, en zo ja nou hup. hop, hap.
  9.  Afloop van de Seks. Dit boeit je misschien totaal niks, maar misschien is het fijn om te weten of het beiden zo succesvol was als je had gehoopt.
  10.  Het voorbereiden op vaderschap…

See Ya!

Spookyzx.

als voorbereiding kan je al eens samen met iemand aftrekken ofzo. Er lopen zeker meisjes rond die eens willen neuken ofzo, ben ik zeker van.

Reputatie 2
Badge

dank jullie wel ik heb er wel wat aan maar ik heb nog steeds hoe vind ik iemand en die ook een beetje in de buurt woont zodat ik niet heel verweg moet maar gewoon dichtbij zodat mijn ouders er ook niet achterkomen

 

Waar woon je?

Reputatie 6
Badge +5

Letten jullie erop dat er in een topic geen persoonsgegevens zoals woonplaats uitgewisseld mogen worden? 

 

Groetjes Renske

De Kindertelefoon 

Reputatie 3
Badge +2

Veel wandelen met vrienden of met je hond of alleen want dan kom je misschien de liefde van je leven tegen en heeft zij ook zin in seks. Ik wil dat ook wel maar nu ik naar een nieuw gebouw van mijn school ga (een parkschool) kan ik daar ook iemand vinden ik ga nu niet het adres zeggen wegens het tegen de regels is maar als er een park rond je buurt is je kan daar altijd naar toe en dan vind je misschien iemand die ook wilt.

Reputatie 3
Badge

Hoe vind ik een meisje die seks met mij wil?

Ik probeer het al om er een te vinden o.a. via omegle.

 

Ik ben 13 maar ik zit al vroeg in de puberteit en ik ben er echt klaar voor dat weet ik zeker!

ik snap dat het moeilijk is, ik probeer juist ook en jongen te vinden die mij leuk vind en die een beetje met Mij ‘’speelt’’. dus er zijn echt wel meisjes die dat willen ;).

Badge

Trust me er zijn meiden die het ook graag willen zo als ik. probeer snap anders en voeg gewoon random meiden toe en praat gewoon eerst en leer elkaar een beetje leren.

Reputatie 1
Badge

Trust me er zijn meiden die het ook graag willen zo als ik. probeer snap anders en voeg gewoon random meiden toe en praat gewoon eerst en leer elkaar een beetje leren.

Ik wil dit ook graag het lijkt me zo geil om het gwn te doen

Reageer