Vraag

Hoe vaak seks?

  • 1 March 2018
  • 9 reacties
  • 745 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy, ik heb een vriendje van 17 (ik ben zelf 14). Hij was al ontmaagd toen we een jaar geleden iets kregen. Na 7 maanden wilde ik ook seks en al die maanden heeft hij geen seks gehad. Nu we wel seks hebben gehad heeft hij echt heel veel zin. Ik zie hem ongeveer 3 keer per week maar ik hsb niet elke keer zin in seks. Hij zou elke dag wel kunnen. Hij dwingt me niet ofzo, maar zegt/ laat vaak merken dat hij seks wil. Ik snap het opzich wel want hij is een jongen en hij is 17.. Maar is het normaal dat hij zovaak seks wil? Wat hebben jullie (jongens)?

9 reacties

Ja dat is wel normaal, maar zolang hij accepteert dat jij niet altijd wil is het goed toch?
Ja voor mij is dat wel goed, maar voor hem is het wel heel vervelend lijkt me..? Tja kan het niet zo goed voorstellen hoe dat voor hem is
Reputatie 3
Badge +8
Je kunt het hem vragen of hij het vervelend vindt of wat het hem doet. Ik denk dat hij het niet vervelend vindt, maar eerder jammer of iets in die richting. Van een paar keer minder seks gaat hij niet dood, dan moet hij maar vaker zichzelf bevredigen 😉.

Het is vrij normaal dat hij vaak seks wilt. Ik denk dat de meeste jongens vaak seks willen hebben, maar dit meestal niet kunnen krijgen. Bovendien is er ook een verschil tussen het willen en het ook echt doen, als je begrijpt wat ik daarmee bedoel.

Toen ik nog echt veel seksueel actief was, hoefde ik echt niet elke dag seks. Maar 1 a 2 keer per week vond ik wel prima. Nu zit ik meer op een aantal keer per maand, maar dat komt meer omdat ik geen vaste relatie heb.

Zorg gewoon dat je alleen seks hebt als JIJ dat wil en niet omdat je hem wilt pleasen. Een ‘Nee’ zou hij ook kunnen en moeten accepteren.
Nee accepteert hij gelukkig wel hoor. Hij heeft ook 7 maanden moeten wachten tot ik ook wilde en dat heeft hij ook volgehouden.

Ik heb ook wel vaker gehoord dat sommige jongens elke dag seks willen alleen sinds we seks hebben is hij er veel meer mee bezig lijkt het wel.

Is hetdan ook dat het vervelend voor hem is als wij zoenen maar ik geen seks wil? Omdat hij dan daardoor wel opgewonden kan worden?
Hi Femke03,

ik vroeg me af wat je precies onder seks verstaat?

Bedoel je daarmee alleen neuken of ook pijpen of aftrekken?

Ik vraag het omdat, als het zo is dat je bijvoorbeeld maar 1 x in de week wilt neuken (om het zo maar even te zeggen), terwijl hij misschien wel vaker zou willen neuken, dat je dan hem bijvoorbeeld, als je dat wilt, op een andere dag hem een keertje pijpt en bijvoorbeeld op nog een andere keer aftrekt. En omgekeerd kan hij jou dan bijvoorbeeld beffen of vingeren.

Hij heeft dan toch meerdere keren seks per week met jou, maar je hoeft dan niet elke keer te neuken.

Het kan ook zo zijn dat je bedoelde dat jullie elkaar alleen met de hand bevredigen, dus aftrekken en vingeren en dat je dat niet vaker als bijv. 1 keer per week zou willen doen.

Dus, ik ben benieuwd hoe vaak jullie wat doen en misschien kun je hem iets extra's geven behalve neuken.

Ik denk dat zoenen op een bepaalde manier hem wel zou kunnen opwinden, maar als jullie duidelijke afspraken hebben gemaakt over hoe vaak jullie seksen en wat jullie dan doen, is het voor hem duidelijk en kan hij zich daar ook op instellen.

Als je gezegd zou hebben dat je altijd seks met hem zou willen, maar hem het nooit zou geven, dan pas zou hij reden kunnen hebben om teleurgesteld en misschien ook gefrustreerd te zijn.

Maar ook al heb je hem bijv. een paar dagen van tevoren beloofd dat jullie de volgende seks zouden hebben, dan nog kun je altijd beslissen om het niet te doen. Uiteindelijk moeten jullie het allebei willen en als eentje er om wat voor reden dan ook geen zin in heeft, moet de ander dat respecteren.

Ik lees wel in je reactie wat voor en seks jullie hoe vaak hebben. Bedankt alvast.

Groetjes,
M&M's
We hebben 1/2 keer in de week seks van de 3 keer dat we afspreken. Ik zie hem soms wel op school, maar alleen in de pauzes. Die keren hebben we seks als in ‘neuken’ maar daarvoor trek ik hem ook vaak af.
Hi Femke03,

bedankt voor je toelichting. Met één of 2 x neuken per week en daarnaast nog wat handwerk kom je hem toch aardig tegemoet. Misschien zou hij wel vaker willen, maar hij weet waar hij aan toe is.
Zou jij het opwindend vinden als hij zichzelf aftrekt waar jij bij bent, zonder dat je iets bij hem hoeft te doen. Misschien vindt hij het wel leuk als je dat wilt doen. Of webcamsex met elkaar?

Btw ik heb zelf nog nooit iets met een meisje gedaan en dat wil ik ook graag zo houden. Ik val op jongens en heb nu ongeveer een half jaar een vriendje. Hij woont meer dan een uur bij mij vandaan met de auto, dus we zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend en dan hebben we meestal iets van 5-6 x seks met elkaar. Ik zou het nog wel vaker willen, niet zozeer in het weekend als wel ook op andere dagen, maar ja, dat is niet mogelijk, behalve dan in de vakanties.

Groetjes,
M&M's
Vaker dan dat of hem ook nog aftrekken gaat vaak niet omdat er soms ook broertjes,zusjes en ouders thuis zijn. Ik stuur wel eens foto’s naar hem. Dat vind hij ook leuk
Hi Femke,
Jongens hebben last van 'aandrang' als ze in de pubertijd zijn.
Ze maken veel Testosteron (hormoon) aan en daarmee krijgen ze behoefte aan seks.
De ene jongen maakt meer/sneller testosteron aan dan de andere. Als je vaak aandrang hebt is het een aanwijzing voor een hoog Testosteron. Ik heb er zelf ook mee te maken: Ik kom gemiddeld meer als 20 x per week klaar! De jongens moeten leren om daar mee om te gaan. Als ik het lees, kan je vriend zich heel goed beheersen! En jij doet het ook prima!
Als jij niet wil, dan kan hij zich aftrekken. Is ook spannend om naar te kijken!
Groetje, M12G

Reageer