hoe trek ik het beste af?

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

ik ben een jongen 13 jaar en weet niet hoe ik mij het lekkerste kan aftrekken en waar ik dat kan doen..
ik heb ook geen vrienden die ik durf te vragen..

help me snel!

groetjes daan

38 reacties

reageer please wil vanacht nog
Wat wil je weten?
wat het lekkerst is ;$
moet je zelf beslissen en gaan ontdekken (; sommige jongens vinden het lekker om heel snel te trekken en andere doen het weer rustig aan. 

Groetjes!
Ligt eraan hoe lang hij is.... Met n lange kun je meer als met n kleine...
oke maar heb je ook speciale technieken ofzo ? of is het gwn alleen maar trekken?
Die heb je wel, maar dan moet je wel de lengte weten
quote weggehaald

Hoi Daan als ik je zo mag noemen ik ben Marvel 16 en heb wel een tip voor je als je een stijfe hebt dan moet je niet aan de boven of- onderkant trekken maar in het midden dat is het lekkerst en dan voel je de Sperma heet worden en he hoe was je klaar gekomen 7 mei vertel ?
Ga naaktopbedliggen 
doe benen omhoog 
hand achterje been 
je pok vast pakken en dan rukke !! Maar je handmoetachter je been blyven
Neem de tijd, ga naakt op bed ligge
Strek je benen zo wijd mogelijk , en als ie dan helemaal stijf is,
Beegin je heeeel langzaam op en neer te bewegen. Steeds sneller totdat
je voelt dat je bijna komt. Dan moet je je pik loslate en komt écht een heerluk orgasmee werkelijk :):)
Doe ook een vinger in je kont
Mijn piemel is 12 cm stijf en ik ben 13 is dat klein.
Ook ben ik nog nooit klaargekomen. Is dat erg.
Hebben jullie dus nog aftrektips.
Beantwoord mijn vragen aub
quote verwijderd

Nee hoor, als je 13 bent en je pik is 12 cm, ik ben nu 15 en ie is 16 cm. Twee jaar terug was ie ook zo,
groeit nog wel joh. En je komt nog wel klaar joh bij sommigen duurt t iets langer, is nii erg. En qua tips,
doe gwn wat je lkkr lijkt! Er zijn genoeg topics over tips dus lees ze en prober ze uit !
Wat doen jullie eigenlijk met het sperma als jullie klaargekomen zijn
Als je onder douche staat makkie , anders doekjes meenemen ofzo kan je t wegvegen 😉
Als ik in bed lig dan laat ik het gewoon opdrogen snachts in mijn onderbroek 
Ja doe ik ook wel s. T wordt toch wel gewassen 😉
Haha ik let altijd wel op welke onderbroek aan heb als je zwart draagt krijg m je witte vlekken
Ja haha ik ook altijd anders valt t op 😉
hoe ruk je het lekkerste
oke maar heb je ook speciale technieken ofzo ? of is het gwn alleen maar trekken?

het is geen turnen jonge
Ik ben 13 en ik trek vaak af maar als ik het vaak doe is het dan schadelijk of zoiets en als jullie nog tips hebbe zeg het dan maar maar zeg het zo rap moogelijk want ik wil vanacht nog
Gast ik weet wat, doe ik namelijk ook.....
Ga op je knieën op ben staan en dan je knieën sprijden, doe dan een kussen sussen je benen en dan kan je heerlijk aftrekken.... :D

Groetzzz, sexy dude (Tim)
hoe kan ik het best aftrekken ps ik ben 13
Gwn hard trekken en als sperma uit komt gwn verder gaan fk geil

Reageer