Vraag

hoe slap


Reputatie 7
Badge +5

Hé jongens, ik heb een vraagje. Als je piemel slap is  hoe slap is ie dan? Zo slap net als je zeg maar een stukje wc papier tussen je vingers houd of zit er een klein beetje stevigheid in. Zou het graag van jongens rond mijn leeftijd willen weten dus rond de 12/13/14 jaar


12 reacties

Hi Aubien,

 

tsja dat lijkt een hele simpele vraag, maar waar ga ik mijn piemel nou eens mee vergelijken. Ik ben ondertussen 17, maar afgezien van de grootte voelt ie denk ik nog wel zoals toen ik 13-14 was.

 

Ik ben het hele huis door gelopen om te kijken of ik iets kon vinden dat net zo voelde. Als snel kwam ik mijn tweelingbroertje tegen en dacht...uhm ja,  die voelt wel hetzelfde maar dan weet je nog niks, dus ik verder zoeken en overal aan voelen...banaan,,,nee, toch nog te stevig, want je vroeg hoe een slappe piemel voelt, huishouddoekjes….dat was m ook niet…...keukenrol, zo'n hele rol die je indrukt, dus niet een paar papiertjes, die hele rol….kwam al beter in de buurt….toen nog even in de koelkast gekeken, .ja, je weet maar nooit….een salami worstje was te hard……..een ossenworstje ...di voelde wel heel glad door dat omhulseltje en die voelde wel wat stevig,…..maar toen…...toen was een eureka moment….tromgeroffel…..ik had het gevonden,...nee, het was geen dildo ofzo, maar een coolpack

Ken je die, dat is zo'n soort stevig plastic zak met een soort gel/vloeistof erin en die voelde wel kouder as een piemel omdat die natuurlijk al een tijdje in de koeling lag, maar die kwam wel in de buurt. Je kan dat indrukken tot op zekere diepte en das bij je piemel ook wel en toch bleef het voldoende stevig, dus als je mij het vraagt komt dat wel in de buurt.

 

Mijn twin zegt dat je ook zo'n zakje mayo of ketchup bij de Mac kan proberen, das ook een plastic zakje met inhoud, beetje stevig en wel indrukbaar (oh kennelijk is dat een niet bestaand woord en zou het samendrukbaar moeten zijn, maar ik laat het lekker zo staan)….oh hij maakt ook nog een flauwe grap dat als er van boven een klein gaatje in zou zitten dat er ook nog iets uit kan spuiten als je erin knijpt :joy::rofl:

wat er uit komt hoort niet rood te zijn als de ketchup, maar mer de kleur van mayo, maar misschien heb je al sperma en weet je dat sws al

Ik zou zeggen, op naar de McDonalds of het frietkot

Nou dan heb je binnen een dag toch nog een antwoord. hopelijk komen er meer. ik ben benieuwd en btw vind je dat jouw piemel ook zo voelt als ik omschrijf?

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reputatie 7
Badge +5

Hé M en Ms, haha bedankt voor je zoektocht maar ik Hou net zoveel als jou van naakt zijn dus ik zie en heb heel veel jongen naakt gezien. En wat ik eigenlijk bedoel dat je bij jongens ziet dat hun piemel wel helemaal slap is maar toch een beetje omhoog staat.  Bij mij is die echt helemaal slap en hangt ook over m’n ballen en “wijst/kijkt” als het ware naar beneden. Ik hoop dat jullie me nu beter begrijpen

Hi Aubien,

 

ja, wij zijn wel vaak bloot, zeker bij mooi weer zoals nu op vakantie in Frankrijk. 

Ik klim net uit het zwembad en ben nog nat, maar ik zit nu buiten met de laptop, dus het droogt zo wel en ik heb nu ook niks aan, dan word je lekker bruin overal.

Ben je ook vaak bloot in de zon of aan het strand ofzo?

 

Ok, ja nu snap ik beter wat je bedoelt,  wij hebben een redelijk grote slappe (al van kleins af aan, dat ie groter is al de meeste klasgenootjes) van ruim 14 cm en die hangt gewoon soort van recht naar beneden, maar als we lopen, vooral bij hardlopen dan  slingert ie nogal en dan trekt van sommige mensen nogal de aandacht, maar daar zijn we a aan gewend. Die van ons komt pas omhoog als ie stijf begint te worden en uiteindelijk wijst die dan zo'n 45 graden of ietsje meer omhoog en het laatste stukje heeft een klein bochtje naar links, twin heeft dat ook, maar ik weet niet of dat komt omdat we uit 1 ei komen als tweeling. Stijf zijn die van ons 18 cm. Wij lijken sws al heel veel op elkaar en onze piemels ook

Dus slap beetje zelfde als die van jou denk ik, wij hebben best een lang vel erover en jij? Als ie stijf is , is onze eikel ook nog bedekt, maar we kunnen wel ons velletje makkelijk eraf trekken naar beneden . Hoe wijst jouw stijve en hoe lang is ie. Die van jou zal nog langer groeien als die van ons, omdat je jonger bent.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 7
Badge +5

onnodige quote verwijderd

Ha M en Ms, wij zitten nu ook op een naturistencamping in zuid Frankrijk.  Als het even kan ben ik bloot ook thuis. Zelfs als ik thuis kom van school en ik hoef niet meer heen gooi ik m’n kleren uit.

 

dan denk ik dat we best veel op elkaar lijken, als m’n piemel stijf is staat ie ook op ongeveer 45 graden en is m’n eikel ook nog helemaal bedekt maar ik heb geen problemen met men voorhuid. Als m’n piemel stijf is dan zit er nog een licht boogje naar voren in zich maar. 
 

HI

Ha M en Ms, wij zitten nu ook op een naturistencamping in zuid Frankrijk.  

ok, leuk, wij hebben hier een huis, nou ja, onze ouders dan, maar vroeger gingen we ook wel naar zo'n camping, misschien wel dezelfde  :relaxed:

 

Zelfs als ik thuis kom van school en ik hoef niet meer heen gooi ik m’n kleren uit.

 

thuis, binnen ben ik niet zo vaak bloot, wel als ik naar de douche loop of als het lekker weer is en we buiten in de zon gaan zitten

 

dan denk ik dat we best veel op elkaar lijken, als m’n piemel stijf is staat ie ook op ongeveer 45 graden en is m’n eikel ook nog helemaal bedekt maar ik heb geen problemen met men voorhuid. Als m’n piemel stijf is dan zit er nog een licht boogje naar voren in zich maar. 

klinkt wel goed, toch:slight_smile:

 

Fijne vakantie verder :sunglasses:

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Hallo @Aubien @M en Ms

Ik heb ook een grote slappe dikke vleeslul 🍆🍌

Stats 14 cm slap en 21 stijf. Ik ben 16 jaar.

IK ben een naturist ook mijn ouders gaan naar Zuid Frankrijk.

Mijn slappe  penis voelt aan als een bokworst... 🙌🌭

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

Reputatie 7
Badge +5

Adam16 bloot daar zijn wij vorig jaar geweest, volgend jaar gaan we daar weer heen, grappig 

Reputatie 7
Badge +5

M en Ms 

ok, leuk, wij hebben hier een huis, nou ja, onze ouders dan, maar vroeger gingen we ook wel naar zo'n camping, misschien wel dezelfde  :relaxed:

 

misschien zijn we wel elkaar een keer tegen gekomen, je weet maar nooit

Reputatie 7
Badge +5

HI

Ha M en Ms, wij zitten nu ook op een naturistencamping in zuid Frankrijk.  

ok, leuk, wij hebben hier een huis, nou ja, onze ouders dan, maar vroeger gingen we ook wel naar zo'n camping, misschien wel dezelfde  :relaxed:

 

Zelfs als ik thuis kom van school en ik hoef niet meer heen gooi ik m’n kleren uit.

 

thuis, binnen ben ik niet zo vaak bloot, wel als ik naar de douche loop of als het lekker weer is en we buiten in de zon gaan zitten

 

dan denk ik dat we best veel op elkaar lijken, als m’n piemel stijf is staat ie ook op ongeveer 45 graden en is m’n eikel ook nog helemaal bedekt maar ik heb geen problemen met men voorhuid. Als m’n piemel stijf is dan zit er nog een licht boogje naar voren in zich maar. 

klinkt wel goed, toch:slight_smile:

 

Fijne vakantie verder :sunglasses:

 

Groetjes,

M&M's

Sorry voor late reactie maar jij ook nog een fijne vakantie. En geniet om de hele dag naakt te kunnen zijn

Mijn penis kijkt ook naar beneden ook al is ie niet zo groot en als ie stijf is staat ie iets naar links

Reputatie 7
Badge +5

Mijn penis kijkt ook naar beneden ook al is ie niet zo groot en als ie stijf is staat ie iets naar links

Oké, dus slap is die van jou ook echt slap en zacht? 
die van mij is ook niet groot hoor, en bij mij hangt ie slap wel in het midden en stijf staat ie ook in het midden

Bij mij hangt t af van de tempratuur, als het heel koud is hangt ie als een boogje naar beneden als het warm is recht naar beneden.

Vraagje:
Enig idee tot welke leeftijd je lul groeit?

groetjes

Reageer