Hoe oordelen jongens??!

• 31 december 2016
  • 20 reacties
  • 720 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey mensheid,

Ik ben n meisje van 15 jaar, lang, slank en geen tieten en beetje kont.
Daar werd ik veel op uitgescholden en nog steeds wel grapjes door klasgenoten. Dingen als Gamma plank enzo.
Mij persoonlijk doet het niet zo veel alhoewel ik wel twijfel aan het mannelijk geslacht.
nu is mijn vraag:

Is het nou echt zo dat jongens allen naar tieten en kont kijken? en niet naar hoe ik als persoon ben?

aan mijn hoofd licht t niet want dat is best fleek (haha)
groetjess

20 reacties

Ik kijk meestal naar de persoonlijkheid in mensen, daarna het lichaam. (Alhoewel een knap lichaam het wel stimuleert)
Maarja, wie ben ik... ^_^;
Het béétje hetero in mij vindt het echt niet erg om een vrouw met een mooi lichaam te zien, maar de persoonlijkheid maakt voor mij alles. Een gigantische bitch met een IQ van 50 kan gelijk de pot op, ookal heeft ze fantastische borsten en een behoorlijk achterwerk.

Puberteit doet de gekste dingen, dus gewoon afwachten. ;)

Niet alle jongens zijn kijken alléén naar het lichaam. Maar het is goed dat je er niets van aantrekt!

-JustPassingBy
Van mij maakt dat niets uit als ik van aar hou hoe ze er ook uit ziet bv zoals jij je beschrijft zou ik alsnog voor gaan
Ik vind zelf jongens leuk maar als mijn vrienden vinden konten en tieten het belangrijkste, wel dom maar ik vind zelf als ik hetero was, boeide mij het echt niet hoe je eruit ziet het gaat om je persoonlijkheid. 😉
Ik kijk meestal naar hoe iemand iets uitstraalt. En als ik een meisje voor het eerst zie, kijk ik eerst naar de haren/de ogen. Kont/tieten maakt mij echt niet uit.
Ik zelf kijk altijd eerst naar persoonlijkheid dan pas naar uitelijk maar persoonlijkheid staat altijd op #1
Badge
Ik klinkt meschien een beetje gay voor een hetro jongen als ik dit zeg.maar ik kijk altijd eerst naar haar ogen als ze me aankijkt. Want de ogen van een mooi meisje spreken duizend worden.
Reputatie 6
Badge +14
Voor mij en ik denk/hoop de meeste jongens....
Komt de persoonlijkheid van een meisje altijd eerst en daarna pas alle uiterlijke dingen
Jammer genoeg zijn er genoeg jongens die met hun piemel denken en niet met hun hoofd/hart
Dus tja
Je kijkt als jongen wel eerst naar het uiterlijk, maar dat is meer dan tieten en een kont.
je hoeft wat mij betreft niet dikke tieten/kont te hebben om knap te zijn...
Hoofd vind ik belangrijker dan lichaam
Hee,

Bij mij gaat het allereerst om je persoonlijkheid, de rest komt later wel! 🙂
Tieten en kont zijn leuk maar ik vind het ook erg leuk als ze schattig is of gewoon open over alles
Reputatie 7
Badge +17
Best wel naar dat ze je uitschelden.

Mij maken iemands borsten en kont niet echt uit.
Het karakter van iemand is soort van heel veel belangrijker, want iemand kan er wel geweldig uit zien , maar als ze vervolgens niet aardig is of iets in die richting dan kies ik veel liever iemand die aardig is ookal ziet deze er minder goed uit.
Wat ook fijn is als ze mij snappen en mijn humor niet al te vervelend vinden.

En ik kijk daar zeker niet de hele tijd naar.
Ten eerste omdat dat nogal onbeleefd is.
Ten tweede als ik iemand zie heeft deze kleding aan , dus is het gezicht veel interresanter.
Heey,

Ik ben een jongen van 12 (wat eigenlijk niks boeit).
Maar ik (maarja wie ben ik dan :D) Maar ff ontopic blijven.

Ik kijk eerst naar de persoonlijkheid, als het iemand is die zichzelf geweldig is (en dat niet is volgens MIJ) dan is het doei! Ookal is ze erg lekker.

Tegenovergesteld, dus een onzeker iemand of die wel zelfverzekerd is. Maar het niet uitstraalt is het mijn type hoor!
Ik ben erg onzeker over mezelf, en zal het altijd blijven! :D

Uiterlijk.. tja, het hoort erbij. Ze mag borsten hebben en een kont. Maar het hoeft niet overdreven hoor! Als je later meer zou willen (bijv. seks) en je houd van elkaar. Moet je het maar accepteren dat ze kleinere borsten heeft dan een andere vrouw/meisje. Het gaat mij hoe degene uitstraalt en of ze qua gezicht en overige dingen gewoon goed is.

Als je elkaar maar leuk vind 😳
Dit ligt aan de ontmoeting: zie ik een meisje voor het eerst kijk ik naar haar uiterlijk (met de gedachten wil ik haar leren kennen) maar als een meisje bij mij in de klas zit en ik haar persoonlijkheid al ken maakt uiterlijk minder uit!
Je hebt gewoon pech met de jongens in jou omgeving ik weet zeker dat er jongens zijn die jou leuk vinden voor je karakter maar ook voor je uiterlijk niet iedereen valt op grote tieten en kont zeker niet als je ook gewoon leuk bent ik wens je veel geluk
Je hebt gewoon pech met de jongens in jou omgeving ik weet zeker dat er jongens zijn die jou leuk vinden voor je karakter maar ook voor je uiterlijk niet iedereen valt op grote tieten en kont zeker niet als je ook gewoon leuk bent ik wens je veel geluk

haha dankje XD wel fijn om te weten dat zeker niet alle jongens zo zijn! thanks yall
Hallo KVZ, Natuurlijk zijn er wat jongens die alleen maar naar het lichaam kijken.
Maar ik maar ook veel anderen zoals je hierboven al ziet maakt het niks uit.
Het licht natuurlijk ook een beetje aan de leeftijd van de jongen(s) waarover je het hebt, dat maakt soms een groot verschil.

Groetjes ~GM.
Hii ik ben een meisje van 13 en ik ben aardig rond en daarmee bedoel ik goede kont grote borsten (D) en natuurlijk ben ik ook hartstikke lief, best knap en goed voor mensen en in mijn beleving willen jongens het wel graag maar het hoeft niet te zeggen dat elke jongen dat doet veel plezier xxx meisje
ik kijk er persoonlijk nu niet naar, mij gaat het om haar hoofd en innerlijk
Ik kijk naar het inerlijk en dan pas naar het uiterlijk

Reageer