Vraag

Hoe moet je squirten?

• 5 juni 2016
  • 1 reactie
  • 586 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik ben 14 jaar en ik wil heel graag een keer squirtend klaarkomen. het lijkt me lekkerder dan een gwoon orgasme. Maar ik weet dus niet echt hoe dat moet. Je moet de G spot stimuleren!? Waar zit die dan?? Op intefnet heb k ook al opgezocht maar toen is t me niet gelukt. Ik hoop dat jullie kunnen helepen. Xx quinty

1 reactie

Hoi Quintyyy,
Het is vooral veel natter dan gewoon klaarkomen. Bij maar heel weinig vrouwen lukt het. Het heeft inderdaad te maken met de g-spot, dat is een ribbelig, zacht plekje vrij voorin de vagina. Maar bij lang niet alle meisjes en vrouwen is deze even gevoelig en de stimulatie die de g-spot nodig heeft is vaak langdurig (soms wel een half uur tot een uur) om al dan niet spuitend te kunnen klaarkomen. De ene zegt dat het helpt door volledig op die plek te focussen en de ander zegt dat als je per se wil spuiten dat het dan niet lukt.
Het kan geen kwaad om het nog eens te proberen (nu je misschien meer een idee hebt hoe de g-spot voelt en waar deze zit), maar als ik jou was zou ik me er ook niet al te druk om maken 😉 Gewoon klaarkomen is toch ook al heel erg lekker? Naarmate je ouder word (is mijn ervaring dan) wordt een orgasme ook steeds intenser!

Reageer