Vraag

Hoe moet ik vragen of ze seks wil?

  • 15 September 2020
  • 9 reacties
  • 782 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 12 en jk wil neuken met eenmeisje uit mijn klas zij vind mij leuk maar ik weet niet hoe ik moet zeggen of ze seks wil


9 reacties

Seks is opeens wel een hele grote stap vind je niet??

Als jij denkt dat zij jou leuk vindt zou ik eerst gewoon eens wat 'verkeringsdingen' (idk hoe ik dit moet zeggen:sweat_smile: ) doen met elkaar. Spreek met haar af, ga leuke dingen doen, en onderhoud je relatie goed. Als jullie dan een flink tijdje met elkaar zijn, kan je eens met haar praten over seks. Misschien is zij er nog lang niet klaar voor. Maar goed, dat komt allemaal later. Ik zou wachten tot jullie een flink tijdje met elkaar hebben.

 

Groetjess

Badge +2

Hoi @Jongen van 12 wil neuken ik vind je gebruikersnaam een beetje ongepast daarom ga ik je even rapporteren. Zo leer je van je fouten!

Liefs,

Anoniempje5006

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Jongen van 12 wil neuken ik vind je gebruikersnaam een beetje ongepast daarom ga ik je even rapporteren. Zo leer je van je fouten!

Liefs,

Anoniempje5006

Wat is er mis met Toppertje?

Reputatie 4
Badge +2

Er is niks mis met toppertje. Dit is de door de Kindertelefoon gewijzigde naam.

Groetjes,

De Kindertelefoon

Misschien was de originele naam toch iets beter.
Het zei alles over de gebruiker, wat wij moesten weten.
De gebruiker hield zich niet schuil achter anoniemxxxxxxx123, maar liet de wijde wereld zien waar hij voor staat.
Lekker rechtdoorzee.
Zo is er géén verwarring mogelijk.
Het is in ieder geval beter dan zo'n vage naam als, ehh, MensPersoon?
Ugh, daar is toch geen touw aan vast te knopen?
Wat een sukkel.

Het is geen goede naam, daar zijn wij het in ieder geval over eens, maar ik denk niet echt dat het echt aangepast had hoeven worden naar Toppertje….
Het lijkt mij zeer sterk dat deze gebruiker langer dan een week hier blijft.
 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

We snappen de verwarring. Denk er echter om dat jullie blijven reageren op de openingsvraag van dit topic.
Zo blijft het overzichtelijk.

Als @Toppertje zijn gebruikersnaam wil wijzigen, kan hij dit aangeven in dit topic

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

nou gezien het feit dat het meisje dat in je klas zit een leeftijds genootje  is en dus zo’n 11,12 of 13 jaar is. zou ik dit gewoon niet vragen. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2.  
 

Most people spend their time trying tot find someone to sleep with, instead finding someone worth waking up to

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het gewoon vragen als je het wilt, want eromheendraaien helpt niks, en daar krijg je ook geen antwoorden uit.

Reageer