Vraag

Hoe moet ik mijn seksualiteit omschrijven

  • 19 April 2019
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben .. meisje 15jaar,
Ik heb 1 vriendje gehad en nu een vriendin. Ik voel me veel en veel meer aangetrokken tot haar dan dat ik me ooit bij hem voelde. Ik weet niet wat het is maar ze hoeft me maar een schouderklopje en ik bloos en stotter zo hard dat mijn hoofd er zowat af valt. Ik heb dus ook een vriendje gehad, dus ik ben of gay of bi maar welke... Ik vind vrouwen over het algemeen aantrekkelijker maar dan kan ik nog steeds bi zijn. Ik hoop dat ik gay ben want dat is makkelijker. Ik weet dat als ik met mijn vriendje zoenden dat ik het de eerste paar maanden heel fijn vond maar toen opeens niet meer. Ik wachtte tot het klaar was. Ik heb het meisje nog niet gezoend omdat we nog niet officieel zijn (we hebben onze 1e date over 3weken tot die tijd is ze op vakantie.) Ik mis haar met mijn hele ziel.. Maar ja weten jullie een manier om mezelf te omschrijven want ik haat de onduidelijkheid ontzettend erg.

1 reactie

Hoi

Je hebt sterke gevoelens voor een meisje, maar hebt ook al gevoelens voor een jongen gehad. Nu vraag je je af op welk geslacht je valt.

Het zou kunnen dat je voor de rest van je leven gelukkig bent met een meisje. Het zou ook kunnen dat je vroeg of laat weer gevoelens krijgt voor een jongen. Het valt moeilijk te voorspellen hoe de toekomst zal lopen. Bi, gay of een andere seksuele oriëntatie, is allemaal even prima 🙂

Wat zou je makkelijk vinden aan gay zijn?

Groetjes
Kenshin

Reageer