Vraag

hoe moet ik masturberen (meisje)

  • 18 June 2021
  • 2 reacties
  • 619 Bekeken

Badge

Hoii kben een meisje van 14 jaar en ik masturbeer al 3 jaar maar kben nog nooit klaargekomen of heb nognooit een orgasme gehad hoe krijg ik het heeft iemand tips of hoe doe jij t in stappen?


2 reacties

Heyy


 

Ik heb hieronder 2 linkjes gezet. Een linkje gaat over moeilijk klaarkomen en 1 gaat over klaarkomen in het algemeen. Misschien heb je iets aan de informatie in van die sites🙂

 

Moeilijk klaarkomen?

Klaarkomen meisje?

 

Een paar stukjes tekst uit die linkjes:

 

Zo werkt het 

De meeste meisjes komen klaar door het aanraken van de clitoris. Je bent opgewonden en je vagina wordt dan vochtig, je wordt ‘nat’. Er gebeurt meer in je lichaam als je opgewonden bent. Je tepels worden harder, je lippen roder, je hart gaat sneller kloppen, je pupillen worden groter, je ademhaling versnelt en sommige meisjes hijgen of kreunen. 

Hoe word je vochtig? 

  • Doe tijdens het vrijen wat jij spannend en lekker vindt.
  • Fantaseer over spannende dingen.
  • Ontspan jezelf en neem de tijd. Voor meisjes kost het vaak meer tijd om opgewonden te worden dan voor jongens.

Gebruik je gevoelige plekjes 

Als je gevoelige plekjes worden aangeraakt, kun je opgewonden raken. Bepaalde delen geven een extra prettig gevoel als je die aanraakt. Bij een meisje zijn dat de vagina en clitoris. Maar ook je nek, armen, borsten en billen zijn gevoelig. Wil jij weten waar de gevoelige plekjes van jou of je partner zitten? 

Hoe kan een meisje klaarkomen? 

Stimuleer de clitoris, bijvoorbeeld door er met je vinger over te wrijven of door te likken. Houd een tijdje hetzelfde ritme en tempo aan. Alleen neuken is bij de meeste meisjes niet voldoende om klaar te komen. Door te vingeren en beffen komt een meisje makkelijker klaar. Meisjes vinden het na een orgasme prettig als de bewegingen nog even doorgaan.

 

 

5 tips voor klaarkomen 

  1. Ga eerst naar de wc voordat je gaat vrijen. Daarna kun je je beter ontspannen.
  2. Merk je dat je opwinding niet meer verder gaat? Ga juist even door, vaak kom je vlak daarna klaar.
  3. Neem de tijd. Richt je niet op het klaarkomen, maar op alle lekkere dingen die je voelt. Als je van jezelf moet klaarkomen dan gaat het niet lukken.
  4. Als je aan het neuken bent, kies dan een standje waarbij de clitoris en de eikel goed gestimuleerd worden.
  5. Probeer niet tegelijk klaar te komen! Dat lukt bijna niemand.

 

 

Groetjes van mij!

Badge

Ha noor! 
 

het zou kunnen zijn dat uw hypofyse nog niet volledig werkt! 
dit is iets in je hoofd dat een prikkel stuurt naar wat dus tot orgasme moet leiden!

Reageer