Vraag

Hoe masturbeer ik?

  • 29 March 2020
  • 1 reactie
  • 420 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje van 13 jaar, als ik vroeger naar het toilet moest ging ik soms op bed liggen met mijn benen over elkaar en mijn hand bij mijn vagina. Ik drukte een beetje en na een tijdje voelde ik een lekker gevoel. Dat deed ik best vaak. Sinds een maand ben ik erachter gekomen dat dat masturberen is. Ik las dat je het ook kon doen door over je clitoris te wrijven. Dit heb ik toen gedaan maar werkte niet dus ik pakte een elektrische tandenborstel ( wel schoon borsteltje ) en ik kwam klaar🤤maar ik squirtte ook😳( dat is dat het voelt alsof je moet plassen maar er komt spul uit je vagina ) ik heb de laatste tijd vaak gemasturbeerd met een elektrische tandenborstel! Maar dat kan ik alleen doen als niemand thuis is. Ik wil het vaker kunnen doen. Het liefst in bed maar ik kan niet s’nachts met een elektrische tandenborstel en wrijven over mijn clitoris helpt niet, ik heb het laatst geprobeerd. Ik dacht aan geile dingen en maakte rondjes over mn clitoris en deed dat heel lang. Ik heb het 20 minuten gedaan en soms voelde het alsof ik echt bijnaaaa klaar kwam maar dan gebeurde het net niet. Na 20 min gaf ik het op… heeft iemand tips wat ik kan doen zodat ik s’nachts kan klaarkomen zonder dat het lawaai maakt ofzo en het liefst niet vingeren… dat heb ik wel eens gedaan maar voelt niet heel fijn en werkt ook niet.


1 reactie

Badge

Hii, 

 

Ik doe het nu ook al een tijdje met een elektrische tandenborstel en ik kom wel altijd klaar, maar ik wil ook een keertje squirten..


Ik doe het soms ook gwn als ik niet alleen thuis ben, maar dan ga ik in mijn bed liggen met dekens en kussens over me heen zodat niemand het door heeft 😂

 

Wat je anders nog zou kunnen doen is het in de douche of in bad te doen en te zeggen dat je alvast je tanden hebt gepoetst! 
 

liefss Bloom

Reageer