hoe maken jullie je vriend geil?

  • 17 May 2022
  • 2 reacties
  • 909 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii hoe laten jullie aan je vriend of vriendin weten dat je die gene wilt pijpen/aftrekken/vingeren ik zelf ga bijv met m’n hand op z’n buik aaien en beetje met m’n arm “perongeluk” beetje aan z’n pik zodat die stijf woord en ik ben nog niet verder gegaan dan dat of tijdens slapen met m’n kont tegen z’n pik aan met lepeltje lepeltje slapen en hoe moet ik het daarna doen m’n hand in z’n broek doen en aftrekken of broek helemaal naar beneden hoe doen jullie dat liefst alle details tot die klaar komt en waar laat jij hem klaar komen 


2 reacties

Badge

Ik persoonlijk vindt het lekker als een meisje eerst op me gaat zitten en dan langzaam naar beneden gaat om mij broek uit te doen en te doen wat zij wil.

Maar doet hij niks om jou geil te maken? En hoe reageert hij als jij lepeltje lepeltje gaat liggen?

Jaa bijv handen op m’n boven been heel dichtbij m’n kut en me extra hard me naar z’n pik trekken als we lepeltje lepeltje liggen en hij een stijve heeft dat k t dan voel en jaa op lepeltje lepeltje krijgt ie stijve wat is beste om hele voorhuid over z’n hele eikel te doen of niet helemaal over z’n eikel

Reageer