Vraag

hoe maak je anaal vingeren leuk

  • 29 November 2021
  • 9 reacties
  • 613 Bekeken

Badge

Hey ik vinger me anaal nooit. Maar ik hoor van mensen dat het kan en lekker is . Hoe doe ik dit? 


9 reacties

En voor anaal vingeren dan moet je ontspannen zijn. Het is erg lekker en erg spannend zeker als je experimenteert om steeds dieper en groter te Willen. Als man kan je ook een gevoelig plekje in je kont aanraken. Als je meer wilt weten dan moet je maar zeggen.

Badge

ja ik wil het ook doen maar ik vind het wel saai maar zou het wel heel graag willen doen! elke keer als ik een voorwerp in me kamer zie waar ik andere mensen het mee heb zien doen wil ik het ook. maar op dat moment is het saai ofs! wat kan ik doen?

Wat is precies je vraag waar ik antwoord op kan geven? 

Badge

hoe kan ik het beter maken? want hoe vind je dat plekje?

 

Ja dat is heel lastig. Je moet wel wat proberen dat je zelf extreem vindt. Hoe extremer hoe spannender. Probeer bijvoorbeeld dikke delen die niet kunnen breken langzaam in en uit te bewegen. En ga bijvoorbeeld met iemand op omegle contact proberen te zoeken zodat je het kan delen dat je wat in je kont hebt. Het plekje is moeilijk te vinden maar je voelt echt wel wanneer je deze aanraakt. Het voelt alsof je aan het klaarkomen bent in indergeval de road naar klaarkomen. Laat me weten als je iets gedaan hebt en wat daar je ervaring bij is, en of je nog tips of tops wilt. 

Badge

een deo fles?

Dat zou kunnen. Ik zou eerder beginnen met een voorwerp dat wel met een ronding begint. Mocht je alleen de deo fles hebben zorg dan dat de vloeistoffen niet vrij kunnen komen en de dop niet loskomt. Bijvoorbeeld de achterkant. Ik zou beginnen met een achterkant van een borstel bijvoorbeeld. 

annoniem22331

 

ik zou doorgaan met de dildo :P

 

suc6 verder!

Hoe is het afgelopen?

Reageer