Beantwoord

Hoe laat ik mijn vriendin merken dat ik wil zoenen?

  • 18 October 2019
  • 3 reacties
  • 645 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik (meisje) heb 2 maanden verkering met mijn vriendin. We hebben tuurlijk al een korte kus gehad, een simpele. Maar hoe laat ik haar weten dat ik echt wil zoenen?

Xx luka

icon

Beste antwoord door X.SC 18 October 2019, 17:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Heyy, je moet natuurlijk wel een beetje nadenken of jij denkt dat je vriendin dat ook wil, maar als je denkt dat dat wel goed zit kan je gw een x wat langer doorgaan. Pak bijvoorbeeld haar heupen en ga (wel op een rustige plek) beginnen met haar te zoenen. En dan kan je bijv paar korte kusjes doen en daarna gw wat langer. En dan daarna gw rustig tong r bij. 

Ja je kan t r trouwens ook gw over hebben met r maar miss is dat iets te direct. Maar ik weet natuurlijk ni hoe jou vriendin daar op reageert:shrug_tone2::smile:

Successs

Badge +1

Ik (meisje) heb 2 maanden verkering met mijn vriendin. We hebben tuurlijk al een korte kus gehad, een simpele. Maar hoe laat ik haar weten dat ik echt wil zoenen?

Xx luka

Mooi gezegd ik denk idd ook dat dat de beste way to go is, gwn starten zoals altijd en rustig doorbouwen.

 

Joejoe

Hoi, 

Wat hier gezegd is klopt best wel denk ik. Als je een keer op een rustige plek zit (het openbaar is niet direct een plek om te beginnnen met zoenen, alhoewel, kan wel grappig zijn😝) kan je na een kus heel snel nog een kus geven. Dan weer heel snel nog een kus, en dan even blijven plakken. Ik zou wel opletten hoe je vriendin reageert. Als ze niet wilt, kan je natuurlijk niet dwingen.

Reageer