Vraag

hoe laat ik een meisje squirten?

  • 9 October 2020
  • 4 reacties
  • 1607 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy meiden en jongens ik probeer mijn vriendin al een tijdje te laten squirten. want ik heb gehoord dat elk meisje kan squirten maar dan moet je de goeie techniek hebben. Dus weet iemand hoe dit moet?


4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Het klinkt alsof je een technische handleiding zoekt om iets bij een meisje te doen.

Maar er is geen woord over wat zij zelf wil.

Wil zij dit? Vraagt ze aan jou ‘zoek eens uit hoe dit moet want ik wil dit graag’ ?

Straks zit je een of andere handleiding te volgen van internet terwijl zij denkt ‘waarom moet dit perse?’ 
Wil je dat?

 

 

 

 

Het klinkt alsof je een technische handleiding zoekt om iets bij een meisje te doen.

Maar er is geen woord over wat zij zelf wil.

Wil zij dit? Vraagt ze aan jou ‘zoek eens uit hoe dit moet want ik wil dit graag’ ?

Straks zit je een of andere handleiding te volgen van internet terwijl zij denkt ‘waarom moet dit perse?’ 
Wil je dat?

 

 

 

 

Ja ze wil het zelf maar het lukt mij niet dus maak je daar geen zorgen over. Dus ik heb gezegd dat ik het ga uitzoeken voor haar

Hey Boy16jaaree,

Er is veel informatie op internet over te binden.

Hier een linkje naar een site, daar wordt veel uitgelegd. https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde-en-sex/a15851462/squirt-squirten-klaarkomen-spuiten/

Ik zou je aanraden om zelf ook op internet te kijken, want ik denk dat je daar wel informatie kan vinden over hoe je kan squirten. En ook dat het niet zomaar bij iedereen lukt.

Succes,

Xx Simply Me

Hey Boy16jaaree,

Er is veel informatie op internet over te binden.

Hier een linkje naar een site, daar wordt veel uitgelegd. https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde-en-sex/a15851462/squirt-squirten-klaarkomen-spuiten/

Ik zou je aanraden om zelf ook op internet te kijken, want ik denk dat je daar wel informatie kan vinden over hoe je kan squirten. En ook dat het niet zomaar bij iedereen lukt.

Succes,

Xx Simply Me

Hey thanks voor de hulp love naar jou❤

Reageer