Hoe krijg ik seks?

• 12 March 2013
  • 8 reacties
  • 4116 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hey, ik ben een jongen van 14 en zou graag sex willen met een meisje hoe moet ik dit regelen? help xoxo:)

8 reacties

Je regelt niet zomaar seks. Je moet eerst een meisje leuk vinden, en zij jou ook.een tijdje een relatie hebben en daarna beslissen of jullie verder gaan. Tenzij je zo'n jonge bent die niet te vertrouwen is of een player dan kun je wel ff een meisje 'regelen', maar niemand vind zo'n persoon leuk of stoer. Succes
gewoon zorgen dat je er uit ziet als 15 ofso en het dan gewoon doen met iemand van 15 of 16 die willen waarschijnlijk wel ! 😉 of doe het zoals ik het doe, ik heb een vriendin, ik hou van dr, zij ook van mij, zorg wel dat ze van je houd... na 4 maand deden we het, we waren 13, nu 14 🙂
Als je sex met een meisje wil moet je er eerst eentje krijgen dan moet je gewoon lief doen en met haar afspreken een paar keer als ze echt geïnteresseerd in je is dan luisterd ze ook goed naar je spreek een keertje af als je allen thuis ben dan ga je met haar naar boven ga op je bed zitten met haar en neem wat lekkers te eten mee praat wat en kijk haar gewoon lief aan lag om haar grapje geef haar een zoen als ze terug zoent is dat een goed teken fluister wat liefs in haar oor en kijk haar weer lief aan dan vraag je, mag ik iets vragen? Ze zecht heus wel ja vraag of ze geïnteresseerd is in sex als ze ja zecht grijp je kans als ze 'nee hoezo' zecht zeg dan dat het een grapje was en wacht gewoon totdat ze het ooit wel wilt. X Liesjexo
- Deze tekst is verwijderd, tegen de forum regels in -
stuur je ouders weekendje weg als het erg gaat regenen, zeg op whatsapp dat je alleen thuus bent alst regent, komt miss wel lekkere chick waar je mee kan douche
Waarom eigenlijk al zo jong?
wachten todat je een relatie krijgt en dan vragen om seks

Reageer