Hoe krijg ik een meisje zover dat ze met me wil zoenen/tongen

• 30 januari 2014
  • 19 reacties
  • 2491 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy, ik ben al heel lang verliefd op een meisje zij eerst niet op mij maar nu gelukkig steeds meer 🙂
en in de volgende week ga ik naar een vriendin van haar en zij komt ook.
we gaan dan een romantische film kijken zij ze, dus mijn vraag is hoe krijg ik haar zover dat ik met haar kan zoenen (ze is niet echt van dat zoenen enzo)
alvast bedanktt

19 reacties

vraag het gewoon een  belangrijke regel: als ze niet wil ook niet doen nee is nee als ze wel weel veel blezier! xD
doei
Ze is nog niet (echt) verliefd op je, dat is punt 1.

punt 2 is, DWING NOOIT EEN MEISJE ALS ZE IETS NIET WILT. Dus iemand zover krijgen, moet je ook niet doen...
Jha klopt, ik hoor via haar vriendin dat ze het veel over me.
maar ik weet niet hoe het nou precies zit tussen ons.
Ik hoop dat er een moment kom onder de film dat ze wil zoenen.(Had mn vriend pas ook)
ik hoop het voor het voor je .
maar eh nieks stoms doen zo als dwingen
x bad grils:o

Jha idd.
ik blijf gewoon hopen ;)

bedankt voor reacties!!
Succes ehh.

-. Blondjeee015
Dan voer je haar dronken
Haha nee liever niet
Dan voer je haar dronken
HahahahahahahahahaHaha succes 😛
wacht tot ze je vriendin is en zoen haar dan pas
jha kan ik ook doen.
ze is ook nogal verlegen enzo
via wap zecht ze altijd zo "......." kom je gaan we naar cafetaria ofzo zulke dingen ^^
Ga naast haar zitten op de bank en sla je arm om haar heen, als je merkt dat ze dit lniet erg vind of zelfs fijn kan je haar een kusje op haar mond geven, als ij jou later ook een kusje geeft kan je het proberen. Ik denk wel dat zij jou ook leuk vind anders gaan jullie waarschijnelijk geen romantische film kijken...
maar ze is waarschijnelijk heel nerveus dus als jij begint durft zij het later vast ook.
veel succes
TIP 1: Dwing haar niet. Als ze niet wil, dan wil ze niet. 

Groetjes E. 
Dit is simpel.
Gewoon -NIET-
Je probeert haar te zoenen, maar nee is nee.

Greetz
Je ziet wel wat er gebeurt
Badge +3
*3 jaar later*
En, nog gelukt? Hoe is het nu? (ik ben hier door ''lees ook eens'' beland en nu ben ik benieuwd (: )
hey, ik schaam me nu ik dit terug lees hahaha. Ben nu 16 en heb een hele leuke vriendin. Dat is toen (gelukkig) nooit wat geworden 😛
Badge +3
ah joh, je hoeft je echt niet te schamen. Leuk dat je nu zo'n leuke vriendin hebt 🙂
Haha, ja ben dr ook gelukkig mee??

Reageer