Vraag

hoe kom je er achter of je homo bent?

  • 11 December 2019
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

Badge

Hey jongens,

 

ik zit hier al een tijdje mee. Ik heb soms bepaalde gevoelens voor jongens maar ben niet zeker of ik homo ben. Laat me alsjeblieft weten hoe je er achter komt of je homo bent of niet.

 

Axolotlking


5 reacties

Ben je niet bi?

Hallo Axolotlking :)

Je kan het herkennen doordat je misschien op jongens verliefd ben, of dat je niks hebt met meisjes. Dat je niet verliefd wordt meisjes maar wel bepaalde jongens leuk vindt.  Als je op beide valt ben je bi-seksueel. Je kan het ook herkennen als bijvoorbeeld je vrienden over mooie meiden praten maar het jou eigenlijk niks boeit en liever praat over mooie jongens.

-Dr8gon99

Badge

Dank jullie wel

Badge

Hey jongens,

 

ik zit hier al een tijdje mee. Ik heb soms bepaalde gevoelens voor jongens maar ben niet zeker of ik homo ben. Laat me alsjeblieft weten hoe je er achter komt of je homo bent of niet.

 

Axolotlking

Ik zit met hetzelfde probleem maar doe miss zo’n vragenlijst online om te weten of je homo bent. Ik weet nu dat ik bi ben.

Je kunt het herkennen aan of je je aangetrokken voelt bij jongens maar het kan ook zo zijn dat je het gewoon veel beter kan vinden met jongens en als je denkt maar ik vind meiden leuk dus ben ik dan wel homosexueel? Je kan ook zowel op mannen vallen als op vrouwen dan ben je bisexueel

Reageer