Vraag

hoe kan je bij jezelf in je vagina gaan?

  • 29 October 2019
  • 3 reacties
  • 650 Bekeken

Badge

Hoi! Ik ben een meisje en ik streel me zelf zins kort op Mn clit maar nu weet ik niet hoe je “er in” moet?! Kan je er eigenlijk al in als je nog niet ongesteld bent?


3 reacties

Vingeren kan ten alle tijden omdat jezelf niet zo sterk bent om het maagdenvlies te breken. Je hebt je clit en gaat naar onder tot je op het einde van het gleufje komt daar is de vaginale opening of ben je beetje bang ga een plassen maar niet zitten dat je kan zien oh daar komt het uit een klein beetje lager is je opening omdat meisje plast niet uit de opening voor penetratie.

Heb je een ontsteking niet vingeren omdat het verspreid bv wrijf je in je oog zal die ook gaan ontsteken 

Ja zeker ik zou je zeker aanraden om op YouTube “Emma’s peepshow” op te zoeken en een paar video’s na keuzen te kijken het is heel leerzaam

Je kan je clit perfect strelen enzo, maar in de clit kan niet, wat wel kan is in de vagina gaan. Dat is dat gaatje vlak voor je anus. Dus stel, je begint op je staartbeentje, dan ga je naar onder en kom je je anus tegen, vlak daarna is terug een gaatje, dat is het waar je erin moet. Veel suczeven!

 

Reageer