Vraag

Hoe kan ik iemand vinden om mee te neuken?

  • 10 November 2019
  • 13 reacties
  • 3581 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil al heel lang iemand hebben die met me wilt neuken, ik ben gewoon hetero maar ik wil een jongen of een meisje maar ik hou van pijpen want ik heb het al eerder gedaan. -bericht aangepast door De Kindertelefoon-


13 reacties

Badge +2

Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Je kunt daarom niet via dit forum met elkaar afspreken. De forumregels vinden jullie hier: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

Tips mogen wel aan elkaar gegeven worden over dit onderwerp.

Groetjes, 

Emma D. van De Kindertelefoon

Kun je misschien wat met een van je vrienden of vriendinnen regelen?
Het is meestal niet zo best om direct te vragen of ze jouw bed willen verwarmen, dus je zult iets discreter je plan moeten uitvoeren.
Breng eerst onderwerpen zoals liefde en relaties op en werk verder vanuit dat punt.

Reputatie 1
Badge

Ik wil ook sexs en heb geen probleem me een jonge te neuken want ben ook een jonge van 13 jaar 

Reputatie 1
Badge

Ik ben 14 en wil dit ook. Ik heb geen tips.

 

reactie aangepast door DeKindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic

Reputatie 1
Badge +1

Het verbaasd me dat veel mensen terwijl ze hetero zijn, een ontmaagding willen doen met een andere jongen, maar je kan natuurlijk zorgen dat je met iemand krijgt en vervolgens uiteindelijk seks krijgt met diegene.

 

-De vriendinloze NoLife

Reputatie 5
Badge +3

Ik wil ook sexs en heb geen probleem me een jonge te neuken want ben ook een jonge van 13 jaar 

Je bent nig jong en hebt alle tijd… geen haast toch?!

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben 14 en wil dit ook. Ik heb geen tips.

 

reactie aangepast door DeKindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic

Hi Yolanie,

heb je in de omgeving geen contacten die je vertrouwd?

ts ik zou best wel met je willen afspreken…. maarja het mag niet

ts ik zou best wel met je willen afspreken…. maarja het mag niet

Waarom niet😏

Omdat iedereen hier anoniem moet blijven en ik heb geen zin om uit dit forum geknikkerd te worden

Volgens mij ook verboden hier

Badge

Hoi,

Wij vinden het heel belangrijk dat kinderen anoniem kunnen zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan (forumregel 6 en 7). Je kunt daarom niet via dit forum met elkaar afspreken. De forumregels vinden jullie hier: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-36128

Tips mogen wel aan elkaar gegeven worden over dit onderwerp.

Groetjes, 

Emma D. van De Kindertelefoon

waar kan je wel met iemand praten?

 

Hoi, ik ben jongen van 14 en ben ook nieuwsgierig naar seks met een meisje. Of gewoon elkaar bekijken en voelen. Ik heb al wel eens met een vriend gerukt. 

Reageer