Skip to main content

Hey,

Ik ben 14 jaar.Ik trek me af sinds mijn 12e tot mijn 14e en ik ben nu voor 2 weken  gestopt met rukken en ik zal graag een natte droom willen dus hierbij, hebben jullie tips om het te krijgen? En hoelang moet ik stoppen met aftrekken om het te krijgen?

 

Alvast bedankt!

Grtjs

Heyy

Ik denk niet dat er echt manieren zijn om er op te wekken, je kunt de kans groter maken door niet meer te masturberen, maar aangezien je dat al doet en het niet werkt zou ik het niet weten.

Niet iedereen heeft een natte droom trouwens, sommigen worden volwassen zonder


een natte droom houd alleen in dat je in je slaap klaarkomt, daar merk je meestal niks van. Dit gebeurd omdat je zaadopslag te vol zit en je lichaam oud zaad wil wegwerken. Je body kan wel 3 á 4 maanden zaad bij zich houden en soms wel een half jaar.

als je echt een droom wil waarin je neukt is mijn tip om te fantaseren over iemand neuken voor je slaapt en dat blijft doen tot je in slaap valt, meestal heb je dan geluk haha ;)


Hey

Werkt dat dan echt is het ooit bij u gelukt? Moet ik dan ook op mijn buik slapen op hoeft dat niet want ik doe dat liever niet alvast bedanktvoor je reactie!


Bedankt voor uw antwoord 

Zijn er nog anderen die een berichtje willen achterlaten dat zal ik graag willen alvast bedankt

Grtjs


Reageer