Hoe het best een jongen rukken

  • 16 August 2014
  • 11 reacties
  • 2899 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeft er iemand tips hoe je een jongen het best moet rukken?

11 reacties

Je doet je hand om zijn piemoltje en die beweeg je naar naar boven en naar beneden
wat anoniem7890 zegt
Ik bedoel verschillende technieken.
er zijn niet echt verschillende technieken natuurlijk kan je hem pijpen ofzo maar ik denk dat soms heel geil aankijken ook wel iets zal doen
Als hij een flexibele voorhuid heeft (en dat hebben de meeste onbesneden jongens (en de meeste jongens zijn onbesneden)), moet je ervoor zorgen dat je hand in aanraking blijft met zijn voorhuid en NIET met zijn eikel, want die is extreem gevoelig en het doet niet echt pijn als iemand daar keihard overheen wrijft, maar het geeft wel een bijzonder onaangenaam gevoel. Zorg verder dat je niet tegen zijn ballen aan beukt (Au!) en een dikke tip is dat het V'tje van zijn piemel op zijn eikelrand (als je er één ziet, weet je wat ik bedoel) het lekkerste plekje is 😉
Ligt er ook aan waar de jongen van houd snel of niet.
Toen ik voor het eerst gerukt werd was ik 13 door mn vriendin die 12 was. Ze was me aant rukken en ja uhm ik helpte haar en dat was eigelijk niet om voor te schamen ofzo. Vraag het gewoon aan hem?
Ik heb het gisteren uit geprobeerd.
En? Hoe deed je het? Welke techniek? Hoe ging het? 🙂
Ik heb hem gewoon kei snel gerukt en hij was aan het kreunen. En hij is snel klaargekomen.
Mooi zo 😉
Waar laat je dan zn sperma?

Reageer