Vraag

Hoe hebben jullie verkering gevraagd?

  • 27 November 2022
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb dus al heel lang een crush… ik wil diegene echt graag vragen… maar ik weet niet hoe. daarom hoor ik graag jullie verhalen hoe jullie het hebben gevraagd, of hoe iemand het aan jou heeft gevraagd


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb het een paar x via de app gevraagd maar dat is geen goed idee zeg ik uit ervaring, je zie niet hoe diegene erop reageert en je kan alles typen. Ook kan zo'n berichtje rondgestuurd worden.

Zelf zou ik het doen als je diegene aanspreekt maar als je dat niet durft dan is een briefje handig. Als je diegene namelijk aanspreekt en diegene zegt nee en wat eventueel zou kunnen is omdat mensen dan onzeker zijn, dat ze dat rond gaan roddelen. Niemand heeft bewijs dus je kunt dan zeggen nee heb ik niet gedaan. Bij een appje is dat dus heel anders. 

Hopelijk heb je hier iets aan! En hopelijk zegt diegene ja. Ik duim voor je<3

Reputatie 2
Badge

jooo

ik heb zelf ook een vriendin en ik had haar vriendin om dr snap gevraagt eerst snappen gewoon met mekaar en daarna het da zeggen tegen haar (doe dit never via snap is best raar) dat jd haar leuk vind je kan wel aan de gesprekken op snap of in het echt merken of zij jou ook leuk vind dab kan je het beste op een goed moment naar haar toe gaan en zeggen xat je haar leuk vind.

suc6 ik hoop voor jou dat het lukt :)

Reageer