Hoe groot kan mijn penis worden?

• 11 april 2013
  • 5 reacties
  • 42277 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben flavour! Ik heb nu een penis die best klein is en mn vriendje een grote, hoe groot kan een penis gemiddeld worden?
Ps : zet met leeftijden erbij!

5 reacties

Het verschilt per mens. 
Maar vergeet niet dat je tot je 18e groeit! 
(;

'xo
Wat is de gemiddelde lengte van een penis in slappe toestand?

Een penis in slappe toestand meet ongeveer 2/3 van de lengte van een penis in erectie. De gemiddelde lengte van een penis in slappe toestand van een volwassen man is 9,8 cm.

Hoe moet ik de gemiddelde penislengte meten?

Als je wilt bepalen wat of jouw penis groter of gelijk is aan de gemiddelde lengte van een penis dan moet je je penis meten van het schaambeen tot de punt van de eikel.

Tot welke leeftijd groeit je penis?

Uiteraard groeit je penis naarmate je ouder wordt. Je penis begint echter pas echt te groeien als je in pubertijd komt. Vooral tussen je 10e en 15e levensjaar zul je zien dat je penis behoorlijk groeit. Je penis stopt met groeien rond je 20e levensjaar. Hieronder kun je zien wat de gemiddelde lengte van een penis is per leeftijdscategorie:

Leeftijd - Gemiddelde lengte penis
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm

Wanneer heb je een kleine penis?

Een penislengte in erectie van 11 t/m 20 cm wordt over het algemeen als normaal beschouwd. Een penis kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5.000 mannen voor. De kleinste penis ooit gemeten was 1,5 cm.

Wanneer heb je een grote penis?

Een penis in erectie groter dan 22 cm wordt als zeer groot beschouwd. Dit komt volgens diverse onderzoeken maar bij 1 op de 10.000 mannen voor. De grootste penis ooit gemeten was 33cm.

DIT IS WAT IK VOND OP INTERNET
zit je schaambeen tussen je anus en je lul? 
Beste,

mijn penis is te klein zowel in erectie als slappe toestand. Ik ben 17,5 bijna 18jaar, ik durf nog steeds geen sex aan wegens mijn lengte, ik heb al die tijd gewacht voor een groei maar helaas. Ik durf ook niet te stappen naar mijn huisarts. Ik wilde vragen of ik eventueel verwijzing door mijn huisarts kan vragen voor een penis verlening en verdikking. Ik weet niet of dit kan in nederland. Wegens mijn geloof ben ik besneden op mijn 8ste in Nederland, maar blijkbaar hebben ze iets niet goed gedaan.

Help me ik zit hier mee
Badge
Beste hans dit forum is voor kinderen beneden de 18 jaar

Reageer