Vraag

hoe groeien je borsten sneller

  • 23 January 2020
  • 7 reacties
  • 425 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey girls ik heb een vraagje kan iemand me helpen met me borsten ik ben nu 11 en mij nicht ook maar die heeft hele grote borsten en ik ben gemiddeld kan iemand me helpen ik smeer vaseline met tandpasta op me borsten YouTube zegt dat dit help


7 reacties

Hi,

Ik weet niet of dat met die vaseline en tandpasta klopt, op het internet staat een hele onzin. Gebruik je tandpasta maar gewoon voor je tanden🙂

Ieders borsten groeien in hun eigen tempo. Dat kan je niet bepalen. Wees blij dat je een grote borsten hebt, die zitten nogal in de weg tijdens t sporten, heb ik uit verhalen gehoord😉 

Wees gewoon geduldig en probeer zulke onzin van het internet niet uit. Dat helpt toch niet.❤️

Hii! 
Om te beginnen: je bent pas 11, je borsten groeien door tot je 18e. Ik weet zeker dat je het vaker hebt gehoord, maar 11 is nog erg jong, er kan nog van alles gebeuren. Ik stond ook al vanaf mijn 11e ongeveer voor de spiegel te wachten 🙃. Nu ben ik 14 en zijn ze een stuk groter, nog steeds echt veel kleiner dan mijn klasgenoten, maar ik ben er blij mee. Zoals fiedel al zei: met sporten doet het erg veel pijn, dus ik zou zeggen geniet er nog even van. Verder zijn er geen trucjes of dingetjes om je borsten sneller te laten groeien, of groter te laten worden. Geloof me, ik wilde dat vroeger ook, maar er is niks, wachten is het enige wat je kunt doen. Als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag 😊,

succes ❤️
xxx

Reputatie 2
Badge +1

lieve schat je bent 11, dus alles moet nog komen! laat je zeker niet beinvloeden door anderen over wat mooi/goed genoeg is xx

Reputatie 1
Badge +2

ik heb ook niet zulke grote borsten en dat maakt me niks uit maar als ik jou was zou ik tot mijn 18/20 wachten en als je jou borsten dan nog te klein vind zou jij een borstvergroting kunnen overwegen

Reputatie 1
Badge +2

en als je jou borsten wil gebruiken om indruk te maken kun je de bh altijd opvullen met watten zo lijkt het of je grote borsten hebt

Reputatie 3
Badge +3

Gewoon afwachten, schat. Je bent nog maar 11. Ik was 11 en ik stond te wachten voor wanneer ze eindelijk een keer zou komen en nu 2 jaar later, heb ik al een oke grootte. Ik ga tegen ilovekoffie’s 2 punten in en zeg dat je geen borstvergroting of watten moet hebben. Je bent goed genoeg zoals je nu bent! Zoals al gezegd is groeien je borsten door tot je 18e, dus is er nog hoop.

Gewoon zelfverzekerd zijn en blij zijn dat je nog geen grote borsten hebt (het is best irritant, heb ik gehoord en ik met een normale grootte irriteer me er ook regelmatig aan)

Je bent goed genoeg zoals je bent!
:fox: Kitsune-san :fox:

Dankje wel iedereen 

 

love jullie

Reageer