Vraag

Hoe goed en lekker pijpen?

  • 15 September 2020
  • 5 reacties
  • 1958 Bekeken

Badge +2

Hey ik en mijn vriend spelen al een tijdje met elkaars lichaam enzo hij vingert en beft mij en hij wil graag dat ik hem ook een keertje pijp (aftrekken heb ik al wel gedaan) we zijn best open tegen elkaar over dit soort dingen we vertellen elkaar wat wel en wat niet, hij respecteert mijn grenzen ook. ik denk dat ik er ook wel klaar voor ben dus we hebben het er over gehad dat ik morgen kijk of ik er klaar voor ben maar ik ben bang dat ik het niet kan, dat ik hem pijn doe of dat ik het heel vies/ raar vind en hem dan een soort van teleurstel heeft iemand tips hoe ik het goed en lekker kan doen?


5 reacties

Een Goeie tip is meschien een website opzoeken waar je informatie kan krijgen hoe je moet pijpen. Hier zijn ook een paar standjes die je meschien kan doen om het pijpen lekkerde te maken: Deepthroat Deepthroat69 facefuck throatpie.

Wat de gebruiker boven me oppert, is een beetje te ruig voor de eerste keer denk ik:sweat_smile: .

Ten eerste is het echt belangrijk dat je er 100% klaar voor bent, als je er niet volledig achter staat, wordt het lastiger. Als je het gaat proberen, weet dan dat je altijd kan stoppen. Misschien stel je vriendje dan teleur maar als je wel door zou gaan, houdt je waarschijnlijk alleen vervelende geachten over aan deze ervaring. Niet echt uitnodigend voor een volgende keer. Dus het is ook zeker in zijn belang dat je stopt als je dat nodig vindt, denk er zo maar over als je bang bent hem teleur te stellen.

 

Nu dan nog eventjes inhoudelijk voor als je het gaat proberen;

1. Misschien is (zeker voor de eerste keer) handig dat hij vooraf even gaat douchen (of samen natuurlijk), zodat alles gewoon fris is daar. Dan hoef je je daar niet meer druk om te maken.

2. Wat je ook nog kùnt doen, is hem vragen om voor de eerste keer een condoom te dragen, maar is waarschijnlijk een flinke mood-killer. Zou ik persoonlijk niet doen. Je kunt er beter nu meteen aan wennen:sweat_smile:, maar het is een optie.

3. Kijk uit voor je tanden. Is mij ook al een keer gebeurd, vond ie niet zo fijn :innocent::grimacing:. Vouw je lippen een beetje om je tanden heen zodat die niet in contact komen met z'n dick.

4. Zorg dan je zelf ook gewoon in de juiste mood bent. Als jij niet turned-on bent wordt het voor jou niet echt plezierig. Laat hem jou eerst beffen ofzo, en dan niet stressen van 'fack, ik moet straks'. Nee, gewoon relaxed, laat het lekker gebeuren, komt sws goed. Niet te druk om maken.

5. Geef aan dat je vriendje moet waarschuwen als hij bijna klaarkomt als je niet wilt dat hij in je mond komt. Spreek van te voren al af wat hij ermee gaat doen; vindt jij het ok als hij in je mond, op je gezicht, borsten, buik, etc komt? Overleg dit. (Als je hem in je mond laat komen, zorg dan dat dat achterin je mond gebeurt. Dan proef je het namelijk niet omdat je smaakpapillen op je tong zitten)

6. Misschien is dit niet voor de eerste keer, dis meer een beetje fine-tuning: Pijpen is meer dan alleen op en neer bewegen. Je kan ook een beetje de zijkanten of ballen likken of kusjes geven etc. Je kunt hem ook een beetje teasen door vooraf/ af en toe zijn dick even met rust te laten en de binnenkant van zijn bovenbenen teased, of zijn onderbuik bijv.

8. Ik denk dat dit wel vanzelfsprekend is in een normale relatie, maar het tempo is natuurlijk van jou. Jij bepaalt hoe diep en hoe snel je gaat, geef dat ook aan mocht dat nodig zijn.

 

Dat waren mijn tips zo'n beetje wel denk ik. Belangrijkste is dat je in een goeie mood en relaxed bent. De eerste keer is toch nooit perfect dus verwacht dat ook niet van jezelf.

 

Succes!

Groetjess

Hi Gwnnn,

 

goeie tips en lekker uitgebreid door @xLisa  en miss nog een kleine aanvulling:

je hoeft niet alles alleen met je mond te doen. Je kunt ook likken met aftrekken combineren enz. Afwisselen had xLisa ook al gezegd, dan krijgen je kaken even rust en het maakt het ook wel weer spannend als je dan opnieuw zijn piemel in je mond neemt. Je kunt wat zuigen en likken en met je tong over zijn eikel gaan en over zijn hele piemel. Ondertussen kun je zijn ballen strelen. Doe gewoon wat goed voelt. Zoek een standje waarin jij controle hebt over hoe diep hij zijn piemel in je mond kan doen. Jongens raken, weet ik uit ervaring, wel eens een beetje op hol als ze geil zijn en je wilt niet dat hij teveel kan bepalen hoe diep hij zijn piemel erin stopt. Ga bij voorkeur dus zelf boven zijn piemel ipv dat je onder ligt ofzo. Vraag hem ook om niet gelijk jouw hoofd beet te pakken om te voorkomen dat ie wat al te enthousiast je hoofd richting zijn buik gaat bewegen.

Je hoeft hem ook niet per se de eerste keer klaar te laten komen door alleen maar te pijpen, als het op dat moment beter voelt voor jou (hij moet dat maar accepteren) om hem uiteindelijk klaar te laten komen door hem op het laatst af te trekken dan is dat zo. Misschien dat je een volgende keer wel comfortabel bent om hem echt klaar te pijpen. Bovendien kun je nadat hij klaar is gekomen nog van alles leuks bedenken om te doen met zijn sperma of zo.

Misschien moet je de eerste keer ff wennen aan de smaak van zijn sperma, maar ik vind het over het algemeen wel lekker, maar daar moet je zelf achter komen wat voor jou fijn is. je kunt hem ook pijpen zonder zijn sperma in te slikken of sws zonder hem klaar te laten komen in je mond.

 

Niks moet en jij bepaalt hoe ver je wilt gaan. Ook al was je in het begin meer van plan en het voelt niet goed, dan moet je niet tegen je zin het af willen maken. Ga hem dan gewoon lekker aftrekken of neem een pauze en laat hem jou verwennen en daarna kun je weer verder kijken.

 

Het gaat vooral om ontdekken en er achter komen hoe het werkt en wat voor jullie allebei lekker is. 

Praat er ook van tevoren over. Lijkt misschien ongemakkelijk, maar het helpt echt om  te vertellen wat je wel en niet fijn lijkt om te doen en om hem ook te laten zeggen wat hij zou willen.

 

Voor meer info kun je ook kijken op de site van sense.info:

https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/pijpen

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +3

Een Goeie tip is meschien een website opzoeken waar je informatie kan krijgen hoe je moet pijpen. Hier zijn ook een paar standjes die je meschien kan doen om het pijpen lekkerde te maken: Deepthroat Deepthroat69 facefuck throatpie.

voor de eerste keer pijpen lijkt het me niet geschikt haha maar ik snap dat je probeert te helpen x

Reputatie 3
Badge +3

ik zou het persoonlijk gewoon doen en je merkt snel genoeg of je het niet lekker vind of juist wel het is mischien handig om eerst samen te gaan douchen dat zijn penis ook schoon is ik vind dat zelf het fijnst

Reageer