Vraag

Hoe doen jullie dat toch?

  • 25 June 2022
  • 4 reacties
  • 566 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Als ik wel eens op dit forum kijk zie ik vaak dat jullie wel eens geneukt, gebeft en alles er op en dr an. Maar hoe doen jullie dat, nou ben ik zelf een jongen en hoe kan je dan aan een meisje vragen of ze dat doen ofzo. ik weet dat ik nu iets geks mss zeg en hoe kan ik inschatten of zij dat ook wil, en nogmaals, hoe doen jullie dat?


4 reacties

Hoi,

 

Ik heb er zelf nog niet veel ervaring mee, maar ik kan wel vanuit ervaringen van vriendinnen vertellen. 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 

En als je dan bv. op een feestje iemand ontmoet, kan je thuis afspreken en dan gebeurt het vrij makkelijk.

Meestal is het wel duidelijk dat een meisje dat ook wil, je hebt namelijk niet meteen seks, maar eerst is het gewoon zoenen en aanraken etc. Op een gegeven moment kan je dan verder gaan als jullie dit beiden willen. Maar dat kan je ook subtiel vragen om misverstanden te voorkomen.

Reputatie 2
Badge +2

geen idee ben zelf 13 jaar en nog nooit zoiets gedaan. Ik denk dat je eerst met die persoon een erg goede vriendschap op moet bouwen.

Reputatie 5
Badge +1

Heeft iemand nog meer tips?

Ik denk dat je beter iemand kan zoeken die je oprecht leuk vindt, dan een random iemand om als mee te hebben. 

Reageer