Vraag

Hoe doen de meeste dat na het klaarkomen met opruimen want Het is toch moeilijk schoonmaken En niet zomaar schoon te makem

  • 10 December 2020
  • 19 reacties
  • 913 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

is er een manier om het makkelijker schoon te maken ofz😬🤭😅


19 reacties

Reputatie 5
Badge +3

ja hallo hoe moet ik da weten ik ben een girl hahaha

Reputatie 3
Badge +2

ja hallo hoe moet ik da weten ik ben een girl hahaha

whahah know it maar In het algemeen bedoelt hoe Iedereen het Makkelijk kan schoonmaken 😅 sorry klinkt raar maarja

Reputatie 5
Badge +3

met een doekje? Hahaha

 

Reputatie 5
Badge +3

trouwens in mijn andere topic had ik perongeluk gezegd dat ik 15 ben maar ik ben 14 hahaha

Reputatie 3
Badge +2

met een doekje? Hahaha

 

wahhaahahha Oow ik deed het altijd met een Vaatwasser  kijk weer iets geleerd 😂

Reputatie 3
Badge +2

trouwens in mijn andere topic had ik perongeluk gezegd dat ik 15 ben maar ik ben 14 hahaha

ow oki mknu

 

Reputatie 5
Badge +3

whahaha tja ik gok maar wat hoor

Reputatie 3
Badge +2

whahaha tja ik gok maar wat hoor

Iknow was ook niet bedoelt naar jou deze topic maar gwn 😂 akwardd

Reputatie 3
Badge +2

spijt me

Reputatie 5
Badge +3

nee joh ga geen sorry zeggen gekkie

Reputatie 3
Badge +2

nee joh ga geen sorry zeggen gekkie

ow oki gelukkig 

Badge +1

K zou gwn handoek eronder doen en met condoom word alles wel minder vies…

En als je niet vies bent van jezelf kun je die handoek miss wel vaker hergebruiken ofz zodat je ouders het ni zien

Hé,

Ook ik ben een meisje en heb hier dus geen ervaring mee, maar Jan je het niet in de douche doen? Dan ben je daarna ook meteen weer schoon.

J8j8

Reputatie 5
Badge +3

Hé,

Ook ik ben een meisje en heb hier dus geen ervaring mee, maar Jan je het niet in de douche doen? Dan ben je daarna ook meteen weer schoon.

J8j8

Ja dat dus

in de douche

wastafel

wc

 

keuzes genoeg

Reputatie 4
Badge +3

Ik kom altijd klaar in bed, dan komt het sperma op mijn buik. Ik zet altijd wc papier naast mijn bed, dus ik veeg het eraf en gooi het daarna weg.

is er een manier om het makkelijker schoon te maken ofz😬🤭😅

 

Beste Koran,

Vochtige doekjes helpen erg goed, maar zijn niet echt makkelijk te verbergen. Een vochtige handdoek is ook prima, maar zorgt wel voor een hoop rommel. Het makkelijkste is het klaarkomen in een doekje te doen en vervolgens weg te gooien, scheelt een hoop rommel!

 

Hé,

Ook ik ben een meisje en heb hier dus geen ervaring mee, maar Jan je het niet in de douche doen? Dan ben je daarna ook meteen weer schoon.

J8j8

Ja dat dus

in de douche

wastafel

wc

 

keuzes genoeg

Overigens kan dat aardig gezeik opleveren wanneer de combinatie van haar en sperma je douche verstopt, daarnaast is het niet heel fris voor je medebewoners, dus ik raad het af.

Ik doe het altijd in de douche, waar het zich gewoon wegspoelt. Dit is vooral omdat ik het vies vind om in bed te doen ofzo omdat ik dan mijn handen en lul wil wassen omdat ik het goor vind

Kom anders klaar op je buik en daarna gaan douchen

Reageer