Vraag

Hiv??

• 30 december 2016
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu meer dan 1,5 jaar met mn vriend we zijn al een stuk verder gegaan maar hij is nog nooit in mn mond klaargekomen. Ik heb t sperma uitgespuugd maar niet mn mond gespoeld dus er zat nog wel wat sperma in mn mond het is voor ons allebij de eerste x dat we zo ver zijn gegaan met iemand maar nu heb ik een vraag. Kan ik nu hiv hebben? En hoegroot is de kans?

4 reacties

SOA's zijn overdraagbaar via pijpen/beffen als er geen condoom word gebruikt.

Als je vriend SOA's heeft, moet je ZEKER een test gaan doen bij je huisarts. Je kunt gewoon een afspraak maken zonder dat je ouders hier vanaf hoeven te weten.

Het is natuurlijk sowieso slim om een SOA-test te gaan doen, dan heb je in ieder geval één zorg minder.

Veel succes in ieder geval. Ik hoop voor je dat er niets is gebeurd. Dus volgende keer: condoom gebruiken!

-JustPassingBy
Hee, ik sluit me volledig aan wat hierboven wordt gezegd, mag ik vragen waarom jullie geen condoom hebben gebruikt?
Pijpen met condoom is een beetje lame. Je moet dan wel NOOIT slikken, tenzij je in een monogame relatie zit en je allebei bent getest. Ik zou dus maar een soatest gaan doen...
Reputatie 7
Badge +17
Ik denk dat je eerder een andere SOA zult krijgen dan HIV.
Dan zou je vriendje namenlijk eerst ook HIV moeten hebben.
En binnen de 1,5 jaar van julllie relatie zouden de symptonen bij hem al duidelijk zijn tenzij hij het recent heeft opgelopen.
Ben jij de eerste waarmee hij seks heeft gehad?

In ieder geval is het slim dat jullie beide een SOA-test doen (Dan weet je of jullie allebei geen SOA hebben)
En volgende keer wel een condoom gebruiken.

Reageer