Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hij wil verkering met me maar we wonen te ver van elkaar...

Tags:

XUnicornsX Auteur
Net nieuw
Reacties: 3

13 augustus 2017, 02:29

Haii

Er is een jongen en we vinden elkaar heel leuk, we hebben elkaar ontmoet op een camping en toen was het al meteen liefde op het eerste gezicht☺️ Ik ben daarna steeds meer contact met hem gaan opzoeken en we chatten nu al maanden lang met elkaar en we zijn heel erg close, elke keer zegt hij 'als we elkaar weer zien knuffel ik je en doen we wel meer❤️' en dan word ik heel blij alleen het grootste probleem is we wonen meer dan 150 KM VAN ELKAAR!!!😭😭😭 wat moet ik nu doen want hij wil dus niet met me omdat het niet handig is omdat we zo ver van elkaar wonen?

XXX een hopeloosee unicorn loverr😭❤️🦄

Reacties (2)

• Lisa.R
    Net nieuw

13 augustus 2017, 02:45

Misschien moet je wachten totdat jullie eenkeer wel echt bij elkaar zijn en het er dan samen over hebben over dat jullie zo ver van elkaar af wonen want als je hem echt nooit kunt zien heb je der ook niet echt veel aan ik had dit eerst ook en we hadden een paar maanden iets en hielden allebei vol dat we elkaar ooit weer zouden zien maar het kwam er maar niet van en geloof me het is niet zo leuk als je elkaar niet/bijna niet ziet..
  • XUnicornsX Auteur
    Net nieuw

13 augustus 2017, 03:34

LISA.R Thanx voor je rea❤️🦄

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided