Vraag

hetero maar wil een jongen zuigen

  • 28 May 2023
  • 6 reacties
  • 483 Bekeken

Badge

Hey allemaal, ik ben een jongen van 13 jaar (17cm)

ik heb heel erg de neiging om een jongen te zuigen / gezogen te worden en misscien klaar te komen met een jongen, ik weet niet wie en hoe ik moet vragen, kunnen jullie helpen?


6 reacties

Badge

Hey, dat is zeker normaal. Kan je meer vertellen?

Badge

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik wil graag een jongen pijpen maar vind het gwn lastig wie en hoe ik het moet vragen, ik wil het echt graag eens proberen snapje

Zoiets vraag je volgens mij ook niet, maar dit gebeurt meestal als je een relatie hebt . En waarom zet je achter je leeftijd hoe groot je piemel is, heeft toch niks met je vraag te maken?

Reputatie 7
Badge +5

Als je een hele goede vriend hebt bij elkaar logeren en zo opbouwen 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Bskw,

 

ikzelf zou eerst andere jongens proberen te leren kennen door 'vriendschap’ met ze te sluiten en van daaruit verder zien. Kijken of je een klik hebt en wat @Aubien zegt bv logeren en op die manier verder gaan. Dat lijkt mij ‘ongemakkelijker’ dan het rechtstreeks te vragen…..

...maar het is mij, @TikTak, ook wel overkomen dat jongens mij rechtstreeks zoiets vroegen…. het is dus niet altijd pas in een relatie…

Jongens (over meisjes weet ik niet veel dus daar doe ik geen uitspraken over) willen soms gwn experimenteren en niet een hele relatie, maar gwn hun ‘ding’ doen, dus dan kan het zijn dat iemand zo'n rechtstreekse vraag stelt…..

...wrm de TS de lengte van zijn piemel noemt, dat weet ik niet 100%, maar ik kan me voorstellen dat ie iets meer over zichzelf wil vertellen, waardoor die andere jongen iets meer over hem weet, iets intiems.

Ik bdl, als je 17 cm hebt als je 13 bent, dan ben je normaal gesproken wel al in de puberteit en daardoor kan die ander denken dat het minder raar is om zoiets met elkaar te doen...

Een soort ongeschreven code ofzo: je vertelt elkaar iets intiems/persoonlijks om je soort van open te stellen naar die ander. Het kan je kwetsbaar maken, maar ik denk dat het ‘nodig is’ (niet te letterlijk nemen) om dichter bij elkaar te komen. Door elkaar iets te vertellen geef je elkaar vertrouwen en weet je dat niet alles van één kant komt.

Het klinkt misschien ingewikkeld, maar het werkt wel zo'n beetje zo, volgens mij. Je wilt een beetje je kansen in kunnen schatten…. en dan moet je allebei 'stapjes’ zetten. Het werkt (meestal) niet als alles van één kant moet komen.

@Bskw , ik zou niet de eerste de beste zomaar dit vragen en afspreken met een onbekende is altijd een risico. Is ie wel wie hij zegt dat ie is en meer van die vragen.

Het voordeel van een ‘onbekende’ kan zijn dat je elkaar nooit meer hoeft te zien en alleen ff kan experimenteren en klaar, maar ik zou dat zelf niet zo snel doen.

Dan zou ik eerder een soort tussenweg nemen..

Bijvoorbeeld als je op vakantie bent en er is een leuke jongen op die camping die je nog niet kent en dan in die 2 weken dat jullie elkaar zien contact proberen te maken op die camping en doen wat jullie samen leuk vinden om te doen en dan hoeven jullie na die vakantie geen verder contact meer te hebben. Dat zou dus kunnen.

 

Aan jullie de keus hoe en wat…. nou ja, succes dan maar alvast.

Ik lees wel wat je van plan bent of wat er gebeurd is.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Bskw,

 

ik heb net een reactie gepost maar die moet eerst nog gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan, dus nog even geduld.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer