Het uitmaken?

  • 15 April 2018
  • 5 reacties
  • 293 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendje wil heel graag seks maar ik niet.
Iedere keer gaat hij met zn hand naar mijn borsten toe en dat laat ik nog wel toe, maar dan lager bij mn kont of vagina duw ik hem weg.
Dan word hij niet boos, maar dan is hij een beetje gekwetst.
Gisteravond deed hij zn shirt en broek uit, en kwam op me liggen in zn onderbroek.
Ik duwde hem van me af (nu ben ik wel blij dat ik op judo heb gezeten) en zei dat ik het niet wou.
Toen werd hij boos en trok hij mijn pyjama uit en verkrachtte me..
Wat moet ik doen??? Ik ben iig nie zwanger want ik heb t aan mn moeder vertelt, die zei dat ik zwangerschapstest moest doen, had ik gedaan en t zei dat ik nie zwanger was.

Xx Alli

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Begonnen? Een morning-afterpil hoef je maar 1 maal in te nemen.
Mocht je regelmatig onveilige seks gaan hebben kun je wel met anticonceptie in vorm van 'de pil' beginnen. Een morning after pil dient enkel als noodanticonceptie.
Thx allemaal! Ik ben nu begonnen met de morning after pil
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik zal er verder niet inhoudelijk op ingaan, want dat hebben de twee bovenstaand al gedaan.
De test geeft aan dat je (nog) niet zwanger bent, aangezien het gisteravond pas is gebeurd. Dat kan hij nog helemaal niet registreren, beetje apart dat je moeder hier niet op de hoogte van is, maar dat terzijde.
Aangezien het pas gisteravond is gebeurd, moet je gewoon zo snel mogelijk een morning after pil bij een drogist halen. De meeste werken nog tot 3 volle dagen en somige zelfs tot 5 dagen, maar hoe sneller hoe beter. Als je gewoon vandaag nog die pil haalt en inneemt, is de kans in principe 0% dat je zwanger zal worden.
Hoi!

Je vriendje heeft jouw grenzen niet gerespecteerd. Hij zond signalen uit dat hij meer wilde door je aan te raken, maar als je hem wegduwde, hield hij ermee op. Gisterenavond lijkt hij zijn geduld verloren te hebben, en heeft hij jou verkracht.

Het was verstandig van jou dat je dit aan je moeder hebt verteld. Wat @MensPersoon zei, klopt. Een zwangerschapstest kan pas een betrouwbaar resultaat geven, als je de test doet vanaf de dag dat je normaal ongesteld had moeten worden. Vanaf de dag dat je ongesteldheid wegblijft, kan je een test doen. Het resultaat van een zwangerschapstest uit de winkel kan een idee geven, maar voor 100% zekerheid doe je best een bloedtest bij de dokter. Je kan je huisarts bellen, de situatie uitleggen en vragen wanneer je langs kan komen. Volgens mij kan zo'n bloedtest eerder dan een urinetest uit de winkel.

Steunt je moeder je? Verkracht worden is een heel nare gebeurtenis. Als je naar de huisarts gaat voor de zwangerschapstest, kan je hierover praten. Een gesprek kan jou helpen, je voelt je vaak opgelucht als je dit met iemand hebt kunnen delen.

Heeft je vriend nog contact met jou gezocht, of jij met hem?

Groetjes
x
Nouja....
Je kunt het zeker uitmaken, maar je kunt ook overwegen om de verkrachting te melden.

"Dan word hij niet boos, maar dan is hij een beetje gekwetst."
....
Gekwetst....
Terwijl hij jou ongewenst aanraakt....


Haal voor de zekerheid wat later nog een zwangerschaps test, want voor zover ik weet komt die stof wat later vrij.
Contact vermijden met hem is misschien aan te raden.

Reageer