HELP! verraden...

• 17 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
er was een guy die me dmde op instagram en om mn nummer vroeg. eerst hebben we een tijdje via instagram gepraat en uiteindelijk wisselde we onze nummers. achteraf was dat een dom idee. hij was heel aardig tegen mij en omdat mijn ouders een jaar daarvoor waren gescheiden had ik nogal een klote tijd gehad. we spraken voor het eerst af, hij wilde niet in de stad afspreken dus wel spraken af in het park. we hebben lang gepraat en daarna zijn we een stukje gaan lopen en kwamen we bij de bosrand. daar gingen we op een bankje zitten. vervolgens kuste we elkaar etc en uiteindelijk stonden we af te trekken en te vingeren. ik vertelde die avond op app dat ik het tussen ons 2e wilde houden. hij wilde meer maar ik wilde dat niet. vervolgens ben ik erachter gekomen dat hij het doorverteld heeft. waarschijnlijk omdat ik niet meer wilde afspreken. wat moet ik doen? ik kan het niet meer ontkennen omdat we geappt hebben erover.
sorry voor het lange verhaal

3 reacties

quote verwijderd
dankje je hebt gelijk, zou heb ik het nog niet bekeken. dankjex
Nou met die jongen zou ik niet meer omgaan......
Verder zou ik niet weten waarom, als hij het heeft doorverteld, mensen er lullig over zouden doen
Tis juist een heel zielig verhaal; Je bent gebruikt door die jongen voor sex
Als mensen je drm zouden uitlachen zijn het niet je vrienden en geen aardige mensen
Conclusie; Miet meer omgaan met die zak en laat de mensen maar lekker lullen
Mensen gewoon lekker laten praten als ze dat willen die zijn toch jaloers.
Ik zou je er gewoon niet te veel van aantrekken.

Reageer