Help, seks zonder relatie

  • 6 December 2019
  • 5 reacties
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeyy,

 

Ik wil al heel lang seks hebben maar  nou is net me relatie uit. 

Alleen wilt een klasgenoot met me doen en ik wil ook maar is dat dan raar zonder relatie?


5 reacties

Heyo,

Tegenwoordig is niks meer raar. Als jullie het beiden willen en het veilig doen, why not? 

Ik ben zelf nog ouderwets en zou het zelf nooit zomaar even met iemand doen, omdat ik er nou eenmaal zin in heb. Ik wil eerst graag iemand leren kennen, het leuk hebben, en dan na een tijdje verdere stappen zetten, en daarna pas misschien denken aan seks. Ik vind het zelf geen fijn idee om zomaar met een willekeurig iemand seks te hebben.

 

Maar ja, het is wat je zelf wilt. Maar doe het dan wel veilig en koop condooms of de pil, of beiden.

 

See ya!

Spookyzx. 

Beetje raar omdat andere het kunnen aanschouwen als hoer maar je moet niet per se een relatie te hebben, mijn tante is 29 en zei eens dat ze als tiener met vriendinnen het deed omdat zei lesbisch is maar zolang beiden beseffen wat ze doen waarom niet als beiden hiermee akkoord gaan

Mweh.
Het is niet super ongebruikelijk.
Als jullie dat beiden willen, dan kun je wat met elkaar afspreken.
Zolang jullie het niet van de daken schreeuwen, denk ik niet dat mensen er echt al te moeilijk over zullen doen. 

Ik zou het wel doen als je hem leuk vindt  

Waarom niet? ik heb vaak seks gehad buiten een relatie.
Is het wel een beetje lekkere jongen waar je geil van wordt? Dat is ook belangrijk als je seks met hem gaat hebben. En niemand hoeft het verder te weten, en als je niet wil dat anderen erachter komen moet je ook met hem afspreken dat hij het niet doorvertelt.

 

Reageer