Help mijn zus

  • 21 May 2018
  • 9 reacties
  • 800 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een probleem ik slaap op een kamer met zus maar zij is best lekker en krijg soms stijven wnr zij in bh en ondergoed staat maar ik kan er niks aan doen wat als ze erachter komt

9 reacties

Praat er gewoon over zal ze best begrijpen
Jboy2004 nee denk het niet wat zou jij doen
Als ze er over zou beginnen zou ik met haar gaan praten en dan denk ik dat ze het wel begrijpt want het is gewoon normaal
Jboy2004 Oja thnx super bedankt
Ja gwn is gaan praten. Dat begrijpt ze zeker. Is gwn normaal dus ja. Succes! Lukt je vast wel.
Ik heb een probleem ik slaap op een kamer met zus maar zij is best lekker en krijg soms stijven wnr zij in bh en ondergoed staat maar ik kan er niks aan doen wat als ze erachter komt
kleine vraag hoe groot is het leeftijds verschill en hou oud ben jij (je hoeft er niet persee op te antworden)
mijn jongere broetje vind mij ook best well lekker dat heb natuurlijk ook well door.
het licht er ook aan heb je echt seksuele gevoelens (dat je haar zou wille doen) of dat het komt om dat ze van het vrouwelijk geslacht?
Nee komt door puberteit denk het verschil in anderhalf jaar zij 14 ik 13
je zou het ook kunnen vragen aan je ouders om in een andere kamer mogen slapen over er over hebben met je ouders?
Ik heb zelf een goede bond met me kleinere broertje en kon er gemakkelijk over pratte met hem
Ja maar ik woon flat tis iets te klein maar ik bedenk wel oplossing maar thnx voor de reacties alsnog xx

Reageer