Vraag

help me! sextoy kopen

  • 8 June 2019
  • 5 reacties
  • 499 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey guys,
Ik ben een meisje van bijna 15 en wil graag een sextoy kopen, maar het probleem is dat mijn ouders dit niet mogen weten.
Ik heb al op bol.com gezocht, maar nu is het de vraag hoe ik er voor kan zorgen dat mijn ouders er niet achter kunnen komen?

Moet ik het pakketje bij een bestelpunt laten leveren? En is het niet zichtbaar dat er sextoys in het pakket zitten? En hoe zorg ik ervoor dat mijn ouders zich niks gaan afvragen over het afschrift van mijn rekening?

Thanks alvast!

5 reacties

Laat hem ergens anders bezorgen, op een afhaalpunt. Als ze vragen wat je gekocht heb verzin dan iets (bijv. verjaardagscadeautje, nieuwe schoolspullen)
Ik wilde het bij bol.com bestellen, alleen kan het dan alleen thuis geleverd worden
Is het werkelijk niet mogelijk om het te laten leveren bij een afhaalpunt?
De site hoort je die optie te geven, maar het kan natuurlijk ook liggen aan het wel of niet zijn van een externe partij die er mee werkt.
Is er geen goede vriend of vriendin die jou hiermee kan helpen?
Reputatie 5
Badge +3
Hey guys,
Ik ben een meisje van bijna 15 en wil graag een sextoy kopen, maar het probleem is dat mijn ouders dit niet mogen weten.
Ik heb al op bol.com gezocht, maar nu is het de vraag hoe ik er voor kan zorgen dat mijn ouders er niet achter kunnen komen?

Moet ik het pakketje bij een bestelpunt laten leveren? En is het niet zichtbaar dat er sextoys in het pakket zitten? En hoe zorg ik ervoor dat mijn ouders zich niks gaan afvragen over het afschrift van mijn rekening?

Thanks alvast!

Goed nieuws voor je vanaf volgende week kun je het kopen bij kruidvat 🙂
Volgens mij kan je zoiets ook anoniem kopen

Reageer