Vraag

Help ik wordt bang, vriend wil seks, ik niet

  • 9 January 2019
  • 5 reacties
  • 726 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi ik heb nu al een halfjaar met mn vriend en vorige week vroeg hij of ik seks wou, ik zei nee want ik ben niet aan de pil en ik wil het gwn nog niet. Maar toen ging hij met zn hand van mn been naar boven en begon wat te voelen maar ik wou dat eigenlijk niet, ik heb het wel een beetje toegelaten maar op een gegeven moment wou ik dat ook echt niet meer dus moest hij stoppen hij bleef het wel proberen maar ik zei de hele tijd nee. Toen waren we benenden en bleef hij maar in mn reet knijpen hij wou gwn niet stoppen. Super irri natuurlijk.
Ik was ook niet geil helpt ook niet xD.
ik wil wel verder met hem maar op een of andere manier voelt het gwn niet zo goed en lukt het van mijn kant niet, wat moet ik doen?

5 reacties

Hey,

wat vervelend dat hij zo doet.

Ik ben zelf geen relatie expert ofzo, maar ik kan wel aangeven hoe het bij mij in de buurt ongeveer gaat. Je hebt meerder motieven voor jongens om een relatie met iemand te starten. 1 van die redenen is voor de seks, ik heb meerdere keren gehoord dat een jongen een relatie met iemand aanging alleen met de hoop voor seks. Ik weet niet of jou vriendje er zo'n jongen is, daar kan ik moeilijk over oordelen. Maar als hij echt van je houd zal hij als je er een keer goed met hem over gaat praten er mee stoppen. Omdat hij om je geeft en respecteert voor wie je bent.


Met vriendelijke groet,
Ik zou er met hem over praten en het is niet erg dat je niet aan de pil bent je kunt ook gwn een condoom gebruiken
als je er nog niet klaar voor bent, moet je het ook echt niet doen! Erg vervelend dat hij dit doet, ik zou inderdaad met hem erover praten, communiceren. Als hij niet naar je luistert, zou ik actie ondernemen, laten merken dat dit niet ok is dus echt boos worden of misschien van hem weg gaan.
heyyy

het is natuurlijk niet leuk dat hij dat doet, wel goed dat je aangeeft wat je wel en niet fijn vindt. als hij het vaker gaat doen kun je tegen hem zeggen dat je het echt niet wilt en als hij verder gaat.... tjaa...... gewoon in ieder geval dan actie ondernemen, misschien is hij niet de ware voor jou

xxx
Is het voor jou nee dan is dat zo betast hij je dan toch zoals jij zei dan is dit eigenlijk een beetje aanranding want jij wilt niet. Je vrijt als jij je er klaar voor voelt en kan hij dat niet respecteren is hij geen goed vriendje want je bent een meisje en hebt gevoelens niet iemand die moet doen wat een ander denkt want liefjes of niet je bent niemand zijn eigendom dus zeg je nee moet hij zich erbij neerleggen.

Reageer