Vraag

Help ik krijg geen borstel in mijn vagina


Reputatie 1
Badge +1
Help ik krijg geen borstel in mijn vagina!
Heeft iemand een tip??

10 reacties

Hoi,

Ik heb 2 tips voor je. Als eerste tip geef ik je mee dat het niet slim is om een (haar)borstel in je vagina te stoppen. Dat kan o.a soa's veroorzaken omdat er bepaalde bacteriën op de (haar)borstel zitten. Als 2e tip heb ik: gebruik bijvoorbeeld een dildo/vibrator met wat glijmiddel. Je kan glijmiddel in de dichtstbijzijnde drogist en je buurt halen. Als je wil dat je ouders hier niet achter komen koop je een huismerk van die drogist en zeg je dat het bijvoorbeeld zonneolie is.
Hopelijk heb ik je hier voldoende mee geholpen. Ik ben een jongen en heb hier helaas niet zo veel verstand van. Dit is het enige wat ik weet!
Groetjes,
NielsInDeLucht
Nouja, de meeste bostels zijn niet besmet met SOA's, dus dat is niet je grootste probleem.
Het is juist niet aan te raden om de borstel te gebruiken, omdat het niet geschikt is als een seksspeeltje.
Je kunt beter een seksspeeltje daarvoor aanschaffen, of slechts je handen te gebruiken.
Dat is vervelend zeg. Spuug een beetje op je borstel en doe het heel rustig. Je kan ook eerst een kleiner voorwerp pakken.

Veel plezier (:
Badge +1

Deze topic is in strijd met forum regel 9 en het kan afbreken en dan moet het uit je vagina worden gehaald

Reputatie 4
Badge +3

GEEN BORSTEL IN JE VAGINA STOPPEN GEEN BORSTEL IN JE VAGINA STOPPEN GEEN BORSTEL IN JE VAGINA STOPPEN

 

Koop een dildo of een vibrator of iets in de zin daarvan want dat is daarvoor gemaakt. Je haarborstel is heel vies omdat je je haaR ERMEE BORSTELT EN JE HET NIET IN JEZELF MOET STEKEN. Gebruik dan je vingers of een vibrator/dildo want een borstel is daar NIET voor

Reputatie 5
Badge +3

Lukt 1 vinger wel?

SOA haha dat kan al niet omdat het virus direkt sterft in kontakt met zuurstof en dus enkel met bloed kontakt, kussen en seks kan worden overgedragen.

1 tip zuig op de steel net alsof je pijpt dan wordt de steel lekker nat en duw je hem er zo in maar best is ontsmet de steel en neem die dan niet vast met de hand omwille er nu Corona heerst en ze vooral zeggen door de hand overgedragen 

Zoals een paar andere mensen al zeggen: koop iets waarvoor je het kunt gebruiken, GEEN borstel. Nee je krijgt er geen soa's van maar ja, dit is niet goed voor je lichaam.

Even sirius waarom zou je een borstel in je vagina willen doen terwijl we magischi vingers hebben boven dien kan de borstel je vaginawand beschadigen als je wat anders dan vingers er in wil hebben gebruik dan een seks speeltje dat is veilig en beschadigt je vagina niet

Reputatie 5
Badge +5

Gebruik dingen die er voor bedoeld zijn 

Reageer