Vraag

help ik hoor elke keer mijn zus het doen met haar vriend

  • 30 August 2020
  • 5 reacties
  • 836 Bekeken

Badge

Hoi, ik zit met iets…. elke keer als mijn zus haar vriend blijft slapen hoor ik ze echt hard boven, zo niet leuk want ik heb ook nog een kleiner zusje en als die dat hoort dan ja.. ik ga het niet tegen haar zeggen want dat vind ik wel erg raar wat moet ik nu doen help!!!

🥴🥴🥴


5 reacties

Heyy

Je kunt een briefje proberen, dan zeg je hier niet echt, maar breng je de boodschap toch over. Zo met een briefje lijkt me ook minder ongemakkelijk dan gwn zeggen, denk ik.

Groetjs

Reputatie 1
Badge

Je kan misschien een app installeren op je telefoon die opneemt als er beweging is, die zet je dan in de kamer van je zus en dan als je de beelden hebt laat je ze aan haar zien en zegt dat ze moet stoppen.

groetjes,

jongetje555

Reputatie 2
Badge +1

Je kan misschien een app installeren op je telefoon die opneemt als er beweging is, die zet je dan in de kamer van je zus en dan als je de beelden hebt laat je ze aan haar zien en zegt dat ze moet stoppen.

groetjes,

jongetje555

Niet dat ik het beter weet, maar je kan toch niet gaan opnemen terwijl ze het doen? Lijkt me een beetje inbreuk op haar privacy.

Als iemand in mijn gezin zoveel lawaai maakt roep ik gewoon '(naam) hou je bek eens'. Maar dat is in de meeste gezinnen wel ongepast. Als dit ongepast is ga gewoon een bericht sturen of bellen van hoor je dat of wat is dat lawaai. Nou dat waren mijn tips

Suc6

ik zou zeggen: ik hoor jullie ketsen en kan dat wat zachter, alsjeblieft?

Reageer