help, ik denk dat ik een voet fetish heb

• 17 maart 2013
  • 32 reacties
  • 22192 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ohnee ik ben bang dat ik een voet fetish heb hoe gaan mensen hier op reageeren

32 reacties

Sorry ik wil je graag helpen... Maar wil je even vertellen wat het is?
een voet fetish is dat je opgewonde raakt van voeten zoals je wil ze graag likken ruiken kussen etc
aaah Oke. 
Ik weet niet hoe mensen in jou omgeving hier op reageren, ik ken ze niet. 
Ik vind het in iedergeval niet raar. Zo ben je nu eenmaal. 
En ik weet zeker dat je niet de enige bent! 

bevjX
bedankt zou je ook weten hoe ik aan het doen daarvan kan komen
Euhmmm.... Een ander iemand vinden die dat ook wil. 
Maar dat is wel heel moeilijk denk ik....

misschien kun je er met goede vrienden over praten of die wat weten. 
Of op het internet koekeloeren, maar dat is wel heel gevaarlijk.

Ik heb geen idee.
Ik ken niemand die dat ook wil, ik hoor het voor het eerst. 

X
oke jammer ik houd het wel bij schoenen likken en ruiken
Maar wat gebeurt er dan met je? 
Wat moet je dan voelen/ruiken om dat te krijgen zegmaar? 

Je hebt me wel nieuwschierig gemaakt
nou kijk als ik voel ruik word ik seksueel opgewonden
ohw.

1ding je bent niet de enige!
Misschien moet je je niet op de voet concentreren. Dus aan iets anders denken.
En je kan er over praten! Iedereen heeft wel iets!

X
okezal ik doen
ik heb ook voetfetish, hoef er niet raar door te voelen, het is de normaalste fetish die er bestaat. Misschien vraag je je af waarom je dat hebt? Wel, je weet dat je hersens allerlei signalen naar lichaamsdelen doorsturen en ontvangen, wel bij mensen met een voetfetish is het zo: de receptor voor de voeten zit ergens in de achterste helft van je hersenen, maar de receptor voor de genitaliën zit daar net voor. Bij ons gebeurt het volgende, de signalen worden door elkaar verward en zo krijgen wij bij het zien van voeten zin in sex of worden we opgewonden, maar eigenlijk onbewust denk je dat je naar borsten of een kut kijkt ofzo. Ik weet het het klinkt raar maar het is nu eenmaal zo. Hoe je het kan oplossen, njaah, je kan er niet vanaf, je blijft het voor je hele leven hebben. Blijf vooral jezelf, en als je een vriendin of een liefje krijgt, zorg er dan eerst voor dat het wat serieus is en dat je haar goed kan vertrouwen, dan pas moet je het haar vertellen, ik weet uit ervaring dat niet iedereen daar evengoed op reageert, sommige vinden dat niet erg, sommige vinden dat in het begin raar maar wennen dan wat later eraan, en sommige kunnen het gewoon geen plaats geven.
Blijf er niet mee zitten, live your life en probeer jezelf beter te leren kennen.

greetz 😉
maar skin ben je homo of hetro?
ik ben hetro
ik heb ook voetfetish, hoef er niet raar door te voelen, het is de normaalste fetish die er bestaat. Misschien vraag je je af waarom je dat hebt? Wel, je weet dat je hersens allerlei signalen naar lichaamsdelen doorsturen en ontvangen, wel bij mensen met een voetfetish is het zo: de receptor voor de voeten zit ergens in de achterste helft van je hersenen, maar de receptor voor de genitaliën zit daar net voor. Bij ons gebeurt het volgende, de signalen worden door elkaar verward en zo krijgen wij bij het zien van voeten zin in sex of worden we opgewonden, maar eigenlijk onbewust denk je dat je naar borsten of een kut kijkt ofzo. Ik weet het het klinkt raar maar het is nu eenmaal zo. Hoe je het kan oplossen, njaah, je kan er niet vanaf, je blijft het voor je hele leven hebben. Blijf vooral jezelf, en als je een vriendin of een liefje krijgt, zorg er dan eerst voor dat het wat serieus is en dat je haar goed kan vertrouwen, dan pas moet je het haar vertellen, ik weet uit ervaring dat niet iedereen daar evengoed op reageert, sommige vinden dat niet erg, sommige vinden dat in het begin raar maar wennen dan wat later eraan, en sommige kunnen het gewoon geen plaats geven.
Blijf er niet mee zitten, live your life en probeer jezelf beter te leren kennen.

greetz ;)
thx dude     
dus je houd van de voeten van meisjes?
jup dat klopt
Ik zou er blij mee zijn, ben je een jongen of een meisje?
ik ben een meisje en ik vind het he-e-eerlijk als iemand aan mijn voeten zit.
laats was ik met mijn bff en dan doen we wel eens een beauty middag, maskertjes masseren etc.
en dan gaat we ook altijd elkaars voeten strelen, kriebelen masseren.
heerlijk!
Ik heb zelf ook een voet fetish, maar niemand weet het. Ik zou het niet durven om te vertellen..
Hey ilovetheway, 
als je dat prettig vindt, bij deze, ik heb een voet fetish dus euh 😛
Ik heb voetfetish! Heel erg geil word ik van voeten! Cammen? Voeten laten zien enzz hoe oud ben je? Geef je Skype in bericht x
Let op!
Het is niet toegestaan via dit forum privegegevens uit te wisselen zoals je skypenaam of emailadres.

Groetjes, Liz
Kindertelefoon
Eey! Dat heb ik ook! 🙂
Erm wow zijn behoorlijk wat mensen die dit hebben 😃 fijn om te weten
Er zijn veel mensen met voetfetish, maar het is niet raar, sommige mensen worden opgewonden van insecten..
Ik heb zelf ook een voet fetish, maar niemand weet het. Ik zou het niet durven om te vertellen..
Ik snap je volledig, maar aub vertel het aan iemand die je kan vertrouwen, dan voel je je er veel zekerder over.

Reageer