HELP!!! Ik ben zwanger en gestresst!

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nu om precies te zijn 24 weken en 1 dag zwanger! En ben 16 jaar oud! 
Maar had gisteren avond en nacht hele erge buikpijn! Vandaag langs de doktor geweest echo gehad! En ze denken dat ons dochtertje waarschijnlijk eerder geboren zou worden! Morgen moeten we weer terug om te kijken hoe het dan met ons dochtertje gaat! Maar nu ben ik heel erg bang! Ik heb nog niets geregeld met mijn school voor volgend jaar! Ik ben bang! Heeft iemand tips om te zorgen dat de baby langer in mijn buik blijft en tips om tot rust te komen en wat moet ik doen ik ben heel erg gestressed! Ik wil dit nu nog niet! Ik kijk ook onwijs erg op tegen die bevalling!! HELLPP KAN IK DIT Wel?

Dit topic is gesloten

67 reacties

Hee lieve meid,

Dit is heel erg aan de late kant, maar gefeliciteerd met je dochtertje! Ik denk dat ze al is geboren? Veel geluk samen met je gezinnentje! Ik moet nog wachten op de uitslag of ik zwanger ben, ik hoop natuurlijk van niet maar als het zo is dan is het eenmaal zo. Nog even twee weekjes in de stress! Ik heb de berichten terug gelezen en zag dat je stress had; als je op internet ontspanningsoefeningen opzoekt, is er vast wel een die helpt! Als je nog stress hebt dan! of even wilt slapen maar niet in slaap kan vallen. 
Nogmaals hartelijk gefeliciteerd,

dikke kus,

xnmblmmx
Gefeliciteerd meg jullie prinsessje ! Wat een geweldig nieuws ! Ik kan niet wachten tot dat ik mijn kindje in mijn armen kan sluiten. Ik heb nog een kleine 16 weken te gaan haha. Redden jullie het met opvoeden of is het zwaarder dan je had gedacht ? Xxx
hahaha ik heb de getallen helemaal verkeerd getypt zie ik nu! ik moest toen nog 36 weken ! Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger, dus het is nog wel even wachten wanneer ik het gesclacht weet! Ik ben zooo benieuwd! Wat fijn dat het goed gaat met opvoeden en met school! Ik snap dat je bij jou kleine wilt blijven! Jullie prinsessje! Redden jullie het financieel ook goed? 

xxx
Spannend allemaal! Nog 36 weken, das nog best lang! Maar het is de moeite waard!! 
En ja mijn bevalling ging best snel! De doktoren waren ook verbaast! Ze lag gelijk in de perfecte houding! 
Financieel redden we het prima! Hebben veel steun aan onze families! 
Mijn vriend is zo trots op zijn kleine meisje! Hij is nu al een fantastische papa! 
Lekker met haar knuffelen! Wandelen flesje geven luiers verschonen en hij staat soms voor mij snachts op! 
Ben zo trots op mijn gezinnetje! Lexxie-Luvv is onze trots onze knappe prinsesje! 
Ik ga even mijn meisje uit bed halen!! :)

Wat fijn.om te horen!!! ja nu nog 35 weken haha , maar ik heb het er voor over! Ik hoop dat mijn zwangerschap goed verloopt en het kindje gezond is:) tot nu toe weten alleen mijn vriend en.een vriendin van mij het. Ik ben zo bang om het te vertellen tegen anderen omdat iedereen een vooroordeel heeft. Ik zat er vandaag over te denken om het sws pas te vertellen als ik tien weken ben.. we zullen zien!

Lexxie-luvv is trouwens echt een.super mooie naam en fijn dat jullie het financieel redden!

xx
Hoi Julian, 

Ik denk zeker ook positief, dat ik een mooie ronde buik ga krijgen bijvoorbeeld! Dat ik leuk kan gaan shoppen voor het nog ini mini wondertje in mijn buik! Maar er zijn momenten dat je ook aan de negatieven nadelen moet denken, je moet wel alles voor elkaar hebben voordat mijn kindje geboren wordt. Maar ik geniet ook zeker van mijn zwangerschap ondanks veel stress dingen! 
Dankjewel! 
Ja ja ik zit vandaag in de 21 weken!!
het gaat vlot maar wel een probleem gelukkig voel ik de kleine meid gewoon schoppen maar nu heb ik opeens bloedverlies ik wordt helemaal gek maar je moet altijd rustig blijven als het morgen niet weg is bel ik de huisarts gelijk!

Gefeliciteerd! Ik zou als ik jou was nu even een telefonische afspraak met de huisarts, of receptioniste? dan kan zei precies vertellen of je tot morgen kan wachten of niet ? 

Dikke kus 
Heyhey
ik was geweest en gelukkig is er niks aan de hand ze zei dat ik bloedverlies heb door de bewegingen van me kleine meid me baarmoeder ligt laag en schuurt aan de doorbloede kant dus kan het veel bloeden als gewone ongesteldheid ik ben echt opgelucht!

Fijn om te horen dat er niks aan de hand is! Gelukkig niks ernstigs. Heeft IEMAND tips voor het verbergen van een beginnende buik? Alleen ik en mijn vriend zien hem nog maar over een paar weken zou ik toch wat wijdere kleding moeten gaan halen... iemand nog tips? 
Dan kan ik goed gaan shoppen , ik draag altijd strakke kleding. Nouja in de meeste gevallen haha. Verder ben ik vrijdag alweer 6 weken de tijd vliegttt!
Och wat een schatje !!! en wat fijn dat jou ouders weg zijn van hun.kleindochter. de tijd vliegt inderdaad! ik.zit nu alweer een mijn 6e week zwangerschap en jou kleine meid is.al bijna een maand! Ik heb ook problemen met het vertellen tegen m'n ouders. Ik ben.zo bang.op hun reactie... en in mijn gezinssituatie gaat dat niet zo goed overkomen ... ooit moet ik het vertellen maar ik ben.er echr nog niet klaar voor want hun hebben.toch hun mening al klaar staan , ik moet echt de moed nog verzamelen! jij nog heel veel geluk met je mooie gezinnentje en watleuk dat je ons nu nog op de hoogte houd.!

xxx
En ze hebben de foto weggehaald omdat er een 'mens' op staat! Wat een onzin eigenlijk!

Maar goed,
heb je namen voor je wondertje? 

pff wat belachelijk! 
Ik vind Benjamin zelf een hele mooie naam , of Lynn
Mijn vriend vind Martijn een mooie naam en voor een meisje Sophie 
Wat een mooie namen lieverd ! Prachtig. Hebben ze ook een betekenis?
Wauw wauw en nog eens wauw !!
Wat mooi! met wie was je naar dat museum? En weet jij al hoe je het met jou zwangerschap gaat doen? Want als je niks tegen je ouders zegt, ze zien je buik wel groeien... en je gaat over 18 weken al bevallen!! Ik ben wel super blij voor je dat die tijd zo snel gaat! Ik kan zelf niet wachten tot ik het geslacht week en zelf ook echt niet wachten tot ik 10 weken ben en een echo heb en het hartje van mijn baby kan horen kloppen! nog 4 weken te gaan! 

Dikke kus van mij lieverd voor jou en die kleine meid die zit te wachten! 
wat leuk! maar had jij er geen appart gevoel bij omdat je wist dat je zwanger was maar niemand van jou klas weet dat? Ik heb net een bericht op mijn blog geplaats, moet je maar even lezen lieverd! Wat fijn dat je meisje weer lekker beweegt maar die weeen lijken me heeel erg naar... doen ze veel pijn? Kan ik mij ergens op voorbereiden? 
aiiii klinkt helemaal niet fijn. pfff gelukkig heeft zwangerschap ook mooie kanten! 
@bepositve , heel goed idee ! Ga ik doen , zo kan iedereen meepraten tips geven en hun updates houden! Zodat het een open forum blijft waar iedereen kan reageren.

Dikke kus
Beste gebruikers van dit topic,

Zoals al meerdere malen is aangegeven door de Kindertelefoon is het volgens forumregel 7 niet toegestaan het forum te gebruiken als chat. Dat is de reden dat dit topic gesloten wordt. Omdat we merken dat jullie wel veel behoefte blijven hebben om dingen met elkaar te delen over zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken, willen we jullie graag doorverwijzen naar: www.tienermoeders.nl.

Op www.tienermoeders.nl gelden de zelfde regels omtrent veiligheid en anonimiteit als op het forum van de Kindertelefoon, dus ook daar is het niet toegestaan persoonsgegevens met elkaar te delen. Jullie blijven net zo anoniem voor elkaar als jullie hier zijn. Wat daar wel mag is een gesprek voeren op de manier zoals jullie dat in dit topic met elkaar doen.

Natuurlijk blijven jullie welkom om op het forum van de Kindertelefoon binnen de regels reacties te plaatsen of een eigen topic te openen.

Hopelijk hebben jullie nog veel steun aan elkaar!

Groetjes Kristy, de Kindertelefoon
Boylikesgirls als je een beetje op had gelet met het biologie hoofdstuk 'Voortplanting' kan je na je 23ste week geen abortus meer plegen.
Helaas kan ik je een tips geven. Maar alsnog gefeliciteerd al vast! 
Ik wens jullie heel veel succes!!

Groetjes
Coolcat
Fijn om te horen dat het weer goed gaat. Ook mijn complimenten voor je vriend dat hij goed meehelpt. En natuurlijk complimenten voor jouw! 
Hoe gaat ze heten?
Rustig meid, als je het echt wil, je ouders het weten en de vader goed meewerkt is het toch geweldig. Wat fijn voor je dat je vriendje je zo goed bezig is, dat is echt bijzonder 🙂 Het komt allemaal goed, misschien zal de bevalling wat pijn doet, maar je hebt het er zeker voor over als je er zo'n mooi dochtertje voor terug krijgt. Misschien kun je aan yoga/mediteren doen, dit is erg rustgevend.

Hoe is het nu met de baby?
Echt gefeliciteerd en heel veel succes xx
Sorry dat ik het zeg... maar dit forum heeft gewoon regels en daar heb je je aan te houden. Ben je het niet eens met deze regels dan zoek je toch gewoon lekker een ander forum?

Ik zou het misschien nog serieus aan willen raden ook: er zijn vast hele speciale forums over (tiener)zwangerschap waar je je verhaal met veel meer lotgenootjes kunt delen en vast ook met zo veel foto's als je wil!
Dat doen jullie niet want jullie voeren gewoon een gesprek met elkaar. Jullie hebben allebei een eigen topic waar jullie praten over je zwangerschap. Dit is het topic van iemand anders!! en hier zijn jullie ook met elkaar aan het kletsen over jullie eigen problemen. Dat is niet netjes! Gebruik lekker je eigen topic en volg het advies van het kindertelefoonteam op. 
Zo makkelijk is dat niet hoor abortus plegen! Je hebt het wel oven een levend kindje! En waarom zal mijn dochtertje weg laten halen als het inprinciepe niet nodig is! 

@mazora bedankt!  En ja mijn vriend/ de vader van ons dochtertje is nog bij me! Hij helpt enorm! En vindt het fantastisch om baby kleertjes uit te zoeken! We gaan van het weekend met mijn moeder en vader en een kinderwagen kijken en baby bedje en die dingetjes! Ik ga morgen mediteren! Hoop dat het helpt!

De echo van vandaag waa beter dat eerst maar ons dochtertje kan nog een terug val krijgen dus we moeten wel opletten!! 
Met onze dochtertje gaat het redelijk! Ik moet vooral rusten!