HELP!!! Ik ben zwanger en gestresst!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

67 reacties

Omg wat geweldig ik moet nog 18 weken! Het is trouwens een meisje echt super blij en wauuww echt geweldig je bevalling voor de eerste keer is wel kort ik las 16-24 uur
Spannend allemaal! Nog 36 weken, das nog best lang! Maar het is de moeite waard!! 
En ja mijn bevalling ging best snel! De doktoren waren ook verbaast! Ze lag gelijk in de perfecte houding! 
Financieel redden we het prima! Hebben veel steun aan onze families! 
Mijn vriend is zo trots op zijn kleine meisje! Hij is nu al een fantastische papa! 
Lekker met haar knuffelen! Wandelen flesje geven luiers verschonen en hij staat soms voor mij snachts op! 
Ben zo trots op mijn gezinnetje! Lexxie-Luvv is onze trots onze knappe prinsesje! 
Ik ga even mijn meisje uit bed halen!! 🙂
Spannend allemaal! Nog 36 weken, das nog best lang! Maar het is de moeite waard!! 
En ja mijn bevalling ging best snel! De doktoren waren ook verbaast! Ze lag gelijk in de perfecte houding! 
Financieel redden we het prima! Hebben veel steun aan onze families! 
Mijn vriend is zo trots op zijn kleine meisje! Hij is nu al een fantastische papa! 
Lekker met haar knuffelen! Wandelen flesje geven luiers verschonen en hij staat soms voor mij snachts op! 
Ben zo trots op mijn gezinnetje! Lexxie-Luvv is onze trots onze knappe prinsesje! 
Ik ga even mijn meisje uit bed halen!! :)

Wat fijn.om te horen!!! ja nu nog 35 weken haha , maar ik heb het er voor over! Ik hoop dat mijn zwangerschap goed verloopt en het kindje gezond is:) tot nu toe weten alleen mijn vriend en.een vriendin van mij het. Ik ben zo bang om het te vertellen tegen anderen omdat iedereen een vooroordeel heeft. Ik zat er vandaag over te denken om het sws pas te vertellen als ik tien weken ben.. we zullen zien!

Lexxie-luvv is trouwens echt een.super mooie naam en fijn dat jullie het financieel redden!

xx
ik heb er geen verstand van hoor...

maar bedenk misschien alvast de leuke dingen die bij de zwangerschap horen inplaats van alles negatief!

zoek de problemen wel uit! maar denk niet alleen maar negatief!

heel veel suc6 ermee!
Hoi Julian, 

Ik denk zeker ook positief, dat ik een mooie ronde buik ga krijgen bijvoorbeeld! Dat ik leuk kan gaan shoppen voor het nog ini mini wondertje in mijn buik! Maar er zijn momenten dat je ook aan de negatieven nadelen moet denken, je moet wel alles voor elkaar hebben voordat mijn kindje geboren wordt. Maar ik geniet ook zeker van mijn zwangerschap ondanks veel stress dingen! 
Dankjewel! 
Jaaa schat je hebt echt gelijk!
ik zou rustig ademen als je buikpijn hebt 
alvast gefeliciteerd 

sucses 
hoi-lol
Ja ja ik zit vandaag in de 21 weken!!
het gaat vlot maar wel een probleem gelukkig voel ik de kleine meid gewoon schoppen maar nu heb ik opeens bloedverlies ik wordt helemaal gek maar je moet altijd rustig blijven als het morgen niet weg is bel ik de huisarts gelijk!
Ja ja ik zit vandaag in de 21 weken!!
het gaat vlot maar wel een probleem gelukkig voel ik de kleine meid gewoon schoppen maar nu heb ik opeens bloedverlies ik wordt helemaal gek maar je moet altijd rustig blijven als het morgen niet weg is bel ik de huisarts gelijk!

Gefeliciteerd! Ik zou als ik jou was nu even een telefonische afspraak met de huisarts, of receptioniste? dan kan zei precies vertellen of je tot morgen kan wachten of niet ? 

Dikke kus 
Heyhey
ik was geweest en gelukkig is er niks aan de hand ze zei dat ik bloedverlies heb door de bewegingen van me kleine meid me baarmoeder ligt laag en schuurt aan de doorbloede kant dus kan het veel bloeden als gewone ongesteldheid ik ben echt opgelucht!
Heyhey
ik was geweest en gelukkig is er niks aan de hand ze zei dat ik bloedverlies heb door de bewegingen van me kleine meid me baarmoeder ligt laag en schuurt aan de doorbloede kant dus kan het veel bloeden als gewone ongesteldheid ik ben echt opgelucht!

Fijn om te horen dat er niks aan de hand is! Gelukkig niks ernstigs. Heeft IEMAND tips voor het verbergen van een beginnende buik? Alleen ik en mijn vriend zien hem nog maar over een paar weken zou ik toch wat wijdere kleding moeten gaan halen... iemand nog tips? 
Ja he 
owhh lieverdtje je kunt hem inderdaad verbergen door wijde kleding te dragen geen strakke kleding ik kreeg me buik wat later dus draag ik ook wijde kleding voor de rest weet ik het ook niet xx
Dan kan ik goed gaan shoppen , ik draag altijd strakke kleding. Nouja in de meeste gevallen haha. Verder ben ik vrijdag alweer 6 weken de tijd vliegttt!
Ik zal het als ik jou was gewoon vertellen! 
Je kan immers niet voor altijd je buik verbergen!
Je hebt gelijk maar het is echt super lastig! Vooral omdat ik gelovig ben zullen ze het niet accepteren
Ach meissie toch!
Maar lieve schat, ongelukjes gebeuren! Mijn ouders waren eerst ook niet blij! Maar ik kon mijn kindje gewoon niet laten adopteren of abortus plegen! 
Bespreek met je ouders de mogelijkheden en zeg waarom je het kindje graag wilt houden! 
Je moet het kind natuurlijk wel kunnen onderhouden want het kost veel! Je ouders gaan het na een tijdje echt accepteren!!
vertel het je ouders dalijk komen er roddels en horen je ouders het niet van jou! Dat zal jij toch ook niet willen?
stel dat jou dochtertje zwanger is, dan wil je toch ook graag dat ze eerlijk is tegen je! 
Zolang jij maar sterk in je schoenen staat en je hart volgt! 

Succes meidd! 

Kusjes, 
van ons :) 
Awhhh dat is echt lief en je hebt echt gelijk! Maar ik wacht liever nog eventjes om de moed bij elkaar te schrapen hoe gaat het eigenlijk met jou en de kleine schat? Zijn je ouders er weg van hopelijk gaat alles goed je bent een schat!
xxx
Dat snap ik! Maar vertel het je ouders wel zo snel mogelijk!

met de kleine gaat het super! Jammer dat je hier geen foto's kan plaatsen anders had ik foto kunnen plaatsen van mijn kleine meid! 
Me ouders zijn helemaal weg van hun kleindochter! 

Met mij gaat het meer dan goed! Ben zo trots op mijn mooie kleine meid! 
Ze is zaterdag alweer een maand... Tijd gaat veelste snel! 

Wanneer ben jij ook al weer uitgerekend? En je kreeg een dochtertje toch? En hoe mag jullie wondertje gaan heten?  :)

Kusjes!! 
op mijn profiel foto kunnen jullie mijn dochtertje Lexxie-Luvv zien!!

- Profielfoto is verwijderd vanwege forumregel 21: gebruik van foto’s waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan. -
Och wat een schatje !!! en wat fijn dat jou ouders weg zijn van hun.kleindochter. de tijd vliegt inderdaad! ik.zit nu alweer een mijn 6e week zwangerschap en jou kleine meid is.al bijna een maand! Ik heb ook problemen met het vertellen tegen m'n ouders. Ik ben.zo bang.op hun reactie... en in mijn gezinssituatie gaat dat niet zo goed overkomen ... ooit moet ik het vertellen maar ik ben.er echr nog niet klaar voor want hun hebben.toch hun mening al klaar staan , ik moet echt de moed nog verzamelen! jij nog heel veel geluk met je mooie gezinnentje en watleuk dat je ons nu nog op de hoogte houd.!

xxx
En ze hebben de foto weggehaald omdat er een 'mens' op staat! Wat een onzin eigenlijk!

Maar goed,
heb je namen voor je wondertje? 
En ze hebben de foto weggehaald omdat er een 'mens' op staat! Wat een onzin eigenlijk!

Maar goed,
heb je namen voor je wondertje? 

pff wat belachelijk! 
Ik vind Benjamin zelf een hele mooie naam , of Lynn
Mijn vriend vind Martijn een mooie naam en voor een meisje Sophie 
Sorry dat ik het zeg... maar dit forum heeft gewoon regels en daar heb je je aan te houden. Ben je het niet eens met deze regels dan zoek je toch gewoon lekker een ander forum?

Ik zou het misschien nog serieus aan willen raden ook: er zijn vast hele speciale forums over (tiener)zwangerschap waar je je verhaal met veel meer lotgenootjes kunt delen en vast ook met zo veel foto's als je wil!
Jaa het wordt een meisje en ik ben vandaag al 21 weken de tijd vliegt echt super snel voor bij gelukkig heeft kleine prinses goed bewogen maar nog steeds heb ik veel bloedverlies nu echt meer als gewoone ongesteldhijd maar voor de kleine meid heb ik de naam Mihrima 1e naam ?öhret 2e naam Rizeli achternaam bedacht Turkse namen ik hoop nu alleen nog maar dat ze gezond is!
Wat een mooie namen lieverd ! Prachtig. Hebben ze ook een betekenis?