Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

help ik ben denk ik homo

ik zit bij iemand in de klas (een jongen) en ik denk dat ik op hem ben.
maar ik durf het niet te zeggen.
heeft iemand nog tips?

19 reacties

1. je bent homo... is geen probleem voor mij hoor de meeste homo's zijn knapper (ze verzorgen zich beter is ook goed) en aardiger dan de meeste mensjes op aarde. ze hebben zelfs hun eigen dag! (eventjes jaloers zijn)

nou oké jou probleem
als jij die jongen leuk vind weet je ten eerste of hij homo is.. vraag gewoon nonchalant of hij ooit in zijn leven zichzelf samen ziet met een jongen
--> nee... dan krijg je het moeilijk
--> ja... probeer grappig te zijn dat vind ík het mooist aan de mensen, humor... en zachtjes overgaan tot hartjes tekenen... dan lijk je verliefd enzovoort
maar doe vooral wat je hart zegt.. maar je kan hem niet zomaar kussen het is gewoon liefde tussen twee mensen maar dan ietsjes moeilijker
ik wens je veel succes vooral als hij ''ja'' zegt 😉
dankje voor je tip bia:
ik zal het probere te zeggen (vind t wel moeilijk)
maar bedankt dat je een reactie op mijn vraag hebt gegeven 🙂
maar wat moet ik doen als hij nee zecht, want daar ben ik wel bang voor.
als ik dat zech en hij nee zecht.
als dat gebeurt weet je dat hij geen gevoelens voor jou heeft, maar dan is er wel een kans dat de klas weet dat je homo bent. Dit hebben ze te accepteren! HOMO ZIJN IS NIET ERG! Wat Bia zegt klopt! hem vragen is ongeveer het zelfde als wanneer een meisje een jongen vraagt (of andersom) maar dan lastiger! omdat als een jongen een meisje vraagt kan het ook nee zijn. Ik snap dat het voor jou erg moeilijk is. Maar weet dat er genoeg mensen het begrijpen! en zo niet, dan zegt dat meer over hun dan over jou!
Ik wens je veel geluk en sterkte xx
Precies die reactie van @EenzaamOnzeker x
bedankt voor julli reacties allemaal!!ik zal het proberen (maar vind het nog steeds erg moeilijk)
als iemand nog meer tips hebt zech het aub, ik heb ze echt nodig
erg bedankt allemaal
xxx
Snap dat je het moeilijk vind..

Misschien kun je op internet zoeken
Naar sites waar mensen er precies 
Het zelfde gevoel hebben als jou?

( Homo forums ofzo )

Weet niet dat het helpt, maar weet bijna zeker
Dat het heel erg scheelt als je er met die mensen
Over praat !

Success,
Kuss,
Tessjeeee x
Ik ben ook gay, ik ben ook 12. Er is niets mis mee!
ik weet dat er niets mee mis is cyrusboy maar toch bedankt.
en jij ook xTess ik zal er naar kijke en k hoop dat t werkt.
bedankt allemaal.
xxx
Okee succes dan nog x
bedankt voor julli stuin, heb ik erg nodig!!!
en ik moet nog iets kwijt:
die jongen heeft een vriendin, maar ik weet niet of hij liegt of niet (ik hoop van niet)
en hij wou mij helpen met een spel (vandaag) en toen raakt hij dat plekje aan (was best leuk)(weet nie of het perongeluk ging of expres.
, maar toch erg bedankt voor jullie stuin, want dat he ik echt nodig.
xxxxxxxxxxxx
ben er achtergekomen dat hij geen vriendin had, gelukkig.
hadden net soortvan ruzie 😞
Aw, denk eraan dat er meer vissen in de zee zijn. Als die jongen het niet wordt, vind je vanzelf wel een ander. Wat je niet moet doen is fixeren op één persoon, zeker niet als je niet eens zeker weet of hij wel op hetzelfde geslacht valt.
klopt joepp dankje, maar het gaat weer goed gelukkig 😃
maar toch bedankt
Ooh ooh, vertel op! Nou ben ik benieuwd ook 😉
waar ben je benieuwd in??
Hoe het nu gaat tussen jou en die jongen
het gaat wel goed maar het is nog niet zo ver 😞
dat duurt nog wel ff (hoop snel)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen